شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
کد خبر: 913975
۲۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۰
حضور روانشناسان جهادی در بیمارستان های کرونایی

حوزه/ آیین تجلیل از جهادگران عرصه سلامت با حضور جمعی از مسئولان استانی در سالن جلسات مجتمع فجر اهواز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، آیین تجلیل از جهادگران عرصه سلامت با حضور جمعی از مسئولان استانی در سالن جلسات مجتمع فجر اهواز برگزار شد.

بر اساس این گزارش، با توجه به اینکه جهادگران عرصه سلامت در بستر گروه‌های جهادی بسیج طلاب و روحانیون استان خوزستان، بیش از ۵۰ روز است که با همکاری مدیریت حوزه علمیه استان خوزستان و نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی اهواز، در بیمارستان‌های کرونایی مشغول به خدمت‌رسانی هستند، مراسمی جهت تجلیل از این جهادگران برگزار شد.

همچنین در این مراسم «حجت‌الاسلام‌والمسلمین بهرام پور، مدیر حوزه علمیه استان خوزستان»، «سردار شاهوارپور، فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان»، «دکتر ابول نژادیان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز»، «حجت‌الاسلام رستگار، مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت ولیعصر(ع)»، «حجت‌الاسلام پرچم، مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان خوزستان»، «حجت‌الاسلام عادلی نژاد، مسئول نهاد رهبری دانشگاه علوم پزشکی اهواز» و «معین سلیمانی، مسئول مرکز حرکت‌های جهادی سازمان بسیج سازندگی استان خوزستان» حضور داشتند.

لازم به ذکر است در این مراسم جمعی از طلاب، روحانیون، برادران و خواهران بسیجی جهادی که در امر خدمت‌رسانی به بیماران کرونایی فعال بودند، مورد تقدیر و تجلیل قرار گرفتند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha