جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
تصاویر/ دیدار مدیر حوزه علمیه سمنان با مدیر جدید حوزه خواهران استان

حوزه/ در دیدار و گفت‌وگوی مدیر حوزه علمیه استان سمنان و مدیر جدید حوزه علمیه خواهران استان سمنان، راهکارهای همکاری و تعامل بیشتر این دو نهاد مورد بحث و بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، حجت الاسلام و المسلمین محمد حسن رستمیان، مدیر حوزه علمیه استان سمنان و حجت الاسلام مهدی نجم، مدیر حوزه علمیه خواهران استان سمنان، در خصوص تحولات حوزه‌های علمیه خواهران و برادران و روابط دو جانبه این ۲ نهاد در استان سمنان گفت و گو کردند.

در دیدار و گفت‌وگوی مدیر حوزه علمیه استان سمنان و مدیر جدید حوزه علمیه خواهران استان سمنان، راهکارهای همکاری و تعامل بیشتر این دو نهاد مورد بحث و بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.

مدیر حوزه علمیه استان سمنان نیز در این نشست اظهار داشت: باید از تجربیات گذشته استفاده کرد و این ارتباط دو سویه میان حوزه برادران و حوزه خواهران را در سایه وحدت و همدلی و تعامل بیشتر استمرار بخشید.

حجت الاسلام و المسلمین محمد حسن رستمیان تصریح کرد: مجموعه مدیریت حوزه علمیه برادران استان سمنان، آماده تعامل و همکاری‌های لازم همچون گذشته با حوزه علمیه خواهران استان سمنان است.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان سمنان نیز در این نشست اظهار داشت: حوزه علمیه خواهران ظرفیت های فراوانی دارد که می بایست از این ظرفیت های موجود در موقعیت های مناسب بهره گیری و بهره برداری کرد.

حجت الاسلام مهدی نجم تصریح کرد: نیاز به تعاملی سازنده میان حوزه برادران و حوزه خواهران است تا با همدلی بیشتر بتوانیم ضمن حل مشکلات این دو مجموعه، اثربخشی و تاثیرگذاری این مجموعه را در جامعه توسعه و گسترش بدهیم.

شایان ذکر است که در دیدار مدیران حوزه علمیه خواهران و برادران استان سمنان، حجت الاسلام روحانی نژاد، معاون فرهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان سمنان و حجت الاسلام زاهدی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سمنان حضور داشتند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha