شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تولیدات رسانه ای حرم

حوزه/ واحد تولیدات رسانه‌ای حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) در بهار ۱۳۹۹ بیش از ۳ هزار برنامه تولیدی را برای شبکه های ملی، استانی، ماهواره‌ای و سایر مراکر فرهنگی و رسانه‌ای تامین کرده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، واحد تولیدات رسانه‌ای حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) در فصل بهار سال ۱۳۹۹ تعداد ۲۲۱ کلیپ صوتی و تصویری ضبط و تولید کرده است.

تولید فیلم کوتاه شوق دیدار، تولید ۷۰ برنامه کارشناسی با موضوعات مختلف در قالب برنامه خانه‌های فاطمی و پخش در شبکه قرآن و معارف سیما و پشتیبانی ضبط  ۱۱۸ برنامه در شبکه‌های ماهواره‌ای از کلاس‌های آموزشی مرکز قرآن و حدیث حرم مطهر از جمله فعالیت‌های واحد تولیدات رسانه‌ای حرم مطهر حضرت معصومه سلام‌الله علیها در فصل بهار ۹۹ بوده است.

همچنین تأمین بالغ بر ۳ هزار برنامه تولیدی  برای شبکه‌های ملی، استانی، ماهواره‌ای و دیگر مراکز فرهنگی و رسانه‌ای و خروجی بیش از ۵۰۰ برنامه از اتاق رژی از دیگر فعالیت‌های این مجموعه در این بازه زمانی بوده است.

لازم به ذکر است واحد تولیدات رسانه‌ای آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) در دهه کرامت ۱۰۵ کلیپ و پادکست تصویری را تولید و تدوین نموده و ۱۰ برنامه سخنرانی برای پخش از شبکه سه سیما را تهیه کرده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha