پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
کد خبر: 916097
۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۵
سرکشی از خانواده شهید

حوزه/ نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: شهدا اسناد انقلاب و چراغ‌های فروزانی اند که راه امر به معروف و نهی از منکر، مبارزه با طاغوت و راه اسلام ناب محمدی را به ما نشان دادند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، شب گذشته  در دیار با خانواده شهید اشرفی پور از شهدای روحانی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه شهدای روحانیت با توجه به جمعیتشان، به صورت نسبی بالاترین حضور را در جبهه های حق علیه باطل داشته اند، گفت: امیدواریم خداوند متعال روح شهدایی که در جبهه نظامی و فرهنگی شهید شدند و هم شهدایی که به دست منافقین ترور شدند مخصوصا شخصیت هایی همچون شهید بهشتی، شهید مطهری و رجایی، را با شهدای کربلا محشور کند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه مقامات معنوی چیزی نیست که با زبان، قلم و عدد بیان شود، گفت: ما هم احساس و هم اظهار می کنیم که در مقابل مقام شهدا، ایثارگران، آزادگان و جانبازان خیلی کَم آورده ایم.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی، شهدا را اسناد انقلاب و چراغ‌های فروزان اسلام دانست و گفت: شهدا راه امر به معروف و نهی از منکر، راه مبارزه با طاغوت و راه اسلام ناب محمدی را به ما نشان دادند.

وی با بیان اینکه شهدا نشانه راه هستند که ما مسیر را گم نکنیم، اظهارداشت: حفظ و یاد آنها کمتر از شهادت نیست.

امام جمعه بیرجند با بیان اینکه ما در مقابل خانواده شهدا بسیار احساس کوچکی می کنیم، گفت: امیدواریم که خداوند متعال به ما توفیقی عنایت کند تا بتوانیم حافظ دستاوردهای شهدا برای جامعه، اسلام و انقلاب باشیم.

گفتنی است، شهید احمد اشرفی پور، فرزند عزیزالله، در شهر علی آباد کتول استان گلستان، دیده به جهان گشود. تحصیلات ابتدایی را در مدرسه شهید سندروس و دوران راهنمایی را در مدرسه علامه فرزان بیرجند گذراند. وی سپس برای ادامه تحصیلات راهی مشهد شد.

از آنجا که فردی مؤمن، مذهبی و عاشق امام و انقلاب بود، پس از فراغت از تحصیل در دبیرستان، به بیرجند بازگشت و در حوزه علمیه بیرجند مشغول به فراگیری علوم دینی شد. او در ایام از اساتید علوم دینی چون حجة الاسلام فاضل و حاج سید علیرضا عبادی و مرحوم موهبتی کسب علم کرد.

انتهای پیام/ 99 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha