پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کد خبر: 916786
۱۰ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۲
فاطمه جوادی

حوزه/ بانوی نویسنده قمی متناسب با حال و هوای عاشورای حسینی، چهار کتاب خواندنی به نسل جوان معرفی و پیشنهاد کرد.

فاطمه جوادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، با بیان این که امسال به جهت شیوع کرونا و محدودیت در برگزاری محافل حسینی به جهت حفظ سلامت مردم، فرصت بسیار ارزشمندی به منظور مطالعه کتاب مرتبط با عاشورا و نهضت امام حسین(ع) فراهم شده است، اظهار داشت: به لطف الهی کتاب های خوب و خواندنی قابل توجهی در این رابطه در بازار نشر وجود دارد که می تواند تا حدود زیادی سلایق و ذائقه های گوناگون را راضی کند اما با این حال بنده چند کتاب را در این خصوص به ویژه به مخاطبان نسل جوان معرفی می کنم.

وی افزود: اولین کتاب پیشنهادی ام، کتاب "برادر من تویی" به قلم داوود امیریان است که انتشارات کتابستان معرفت آن را منتشر کرده است.

 بانوی نویسنده قمی، همچنین گفت: نویسنده در این کتاب ۲۱۰ صفحه ای زندگینامه داستانی حضرت عباس(ع) را روایت می کند که در عین وفادار بودن به منابع تاریخی جذابیت های فراوانی داشته و خواننده را تا آخر با خود همراه نگه می دارد.

جوادی ادامه داد: کتاب دیگر که اتفاقاً این را هم انتشارات کتابستان معرفت چاپ کرده، یک اثر پژوهشی مستند درباره کتاب معروف روضه الشهدا با عنوان"روضه" است که به سعی و پژوهش محمد حقی منتشر شده است.

وی بیان داشت: کتاب دیگر، "رحمت واسعه" نام دارد که شامل بیانات و اشارات مرحوم آیت الله العظمی بهجت درباره خصائص سیدالشهدا(ع) است که به همت مرکز تنظیم و نشر آثار ایشان منتشر شده است.

وی در خاتمه گفت: کتاب چهارم، رمان معروف سید مهدی شجاعی درباره حضرت ابوالفضل العباس(ع) با عنوان "سقای آب و ادب" است که به همت انتشارات نیستان، منتشر شده است.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha