دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
رادیو اربعین

حوزه/ معاونت صدای جمهوری اسلامی فراخوان تولیدات مردمی پویش «هر خانه یک حسینیه» را با محوریت رادیو اربعین اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، نظر به اهمیت همراهی عاشقان و دلدادگان حسینی با رادیو اربعین، فراخوان مردمی پویش «هر خانه یک حسینیه» به همت رادیو اربعین و با همکاری کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد اربعین اجرایی شده است.

بر این اساس: فراخوانی برای دریافت تولیدات مردمی پیرامون پویش مذکور اعلام و طی آن از همه مخاطبان رسانه ملی خواسته شده تولیدات مختلف خود را در قالب‌های برنامه سازی رادیویی، نغمات آیینی شامل مرثیه، تواشیح ومداحی، دکلمه کودکان، ویدیوی کوتاه تا ۵ دقیقه از سفر پیاده روی ادوار گذشته، نماهنگ و فتو کلیپ، پست فضای مجازی با موضوع پیاده روی اربعین، استوری فضای مجازی اینستاگرام، شعرو دلنوشته و داستانک، عکس بصورت افقی از سوژه‌های ناب پیاده روی اربعین در ادوار گذشته و طرح افقی گرافیکی برای رادیو نما، مبتنی بر موضوعات مندرج در پوستر از طریق تارنمای radioarbaeen.ir تا ۲۸ شهریور ۱۳۹۹ بارگذاری و ارسال کنند.

بنا به این گزارش، آثار برتر علاوه بر استفاده در جدول پخش رادیو اربعین، فضای مجازی و رادیونما، در آیین اختتامیه رادیو اربعین مورد تقدیر قرار می‌گیرند. اطلاعات تکمیلی در تیزر تصویری و آنونس رادیویی پیوست این خبر که در روزهای آتی از شبکه‌های تلویزیونی و رادیویی سراسری و استانی پخش خواهد شد قابل مشاهده و دسترسی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha