جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
تصاویر/ نشست تجليل از خيرين و فعالين کميته استانی مواسات و همدلی در سمنان

حوزه/ مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه‌ جمعه استان سمنان گفت: خوشحال کردن یک مؤمن تنها به خنداندن نیست و گره از کاری باز کردن و حل مشکلی می تواند خانواده ای را خوشحال کند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، حجت الاسلام محسن فاطمی نیا، در نشست تجلیل از خیرین و فعالین کمیته استانی مواسات و همدلی در سمنان، به میزبانی دفتر امام جمعه سمنان،  با تقدیر از مواسات و همدلی مردم استان، اظهار داشت: عزم راسخ و جهادگونه مردم و مسئولان همانند سالهای هشت سال دفاع مقدس، کم نظیر بود.

مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه‌ جمعه استان سمنان تصریح کرد: همدلی و با هم بودن ها و وحدت در استان، در جریان مواسات و همدلی به منصه ظهور رسید.

وی با اشاره به اینکه در روایات و آیات نیز به کار مؤمنانه توصیه شده است، افزود: خداوند متعال در هر جادر خصوص نماز سخن به میان آورده است؛ در خصوص زکات هم سخن گفته است.

حجت الاسلام فاطمی نیا اظهار کرد: خوشحال کردن یک مؤمن تنها به خنداندن نیست و گره از کاری باز کردن و حل مشکلی می تواند خانواده ای را خوشحال کند.

مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه‌ جمعه استان سمنان افزود: این کمک ها و مواسات و همدلی ها گره گشایی از مشکلات را انجام می دهد و مرحله سوم رزمایش مواسات و همدلی در اربعین حسینی خواهد بود و از کلیه کسانی که در استان در این طرح مشارکت داشته اند به ویژه ائمه جمعه به عنوان رهبران طرح مواسات و همدلی تقدیر و تشکر می نمایم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha