سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
جلسۀ ماهانۀ هم‌افزایی رؤسای چند نهاد حوزوی در قم

حوزه/ جلسۀ ماهانه هم‌افزایی رؤسای پژوهشگاه‌های  حوزه و دانشگاه، علوم و فرهنگ اسلامی، ، دارالحدیث، پژوهشگاه علوم اسلامی امام صادق علیه‌السلام، مرکز تحقیقات علوم اسلامی نور و دبیرخانه انجمن های علمی حوزه به میزبانی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه برگزار گردید.  

به گزارش خبرگزاری حوزه،  جلسۀ ماهانۀ هم‌افزایی رؤسای پژوهشگاه‌های  حوزه و دانشگاه، علوم و فرهنگ اسلامی، ، دارالحدیث، پژوهشگاه علوم اسلامی امام صادق علیه‌السلام، مرکز تحقیقات علوم اسلامی نور و دبیرخانه انجمن های علمی حوزه به میزبانی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه برگزار گردید.  

بر اساس این گزارش: در این جلسه که با حضور حجج اسلام والمسلمین علی‌محمد حکیمیان، برنجکار، لک‌زایی، الهامی، هاجری، نگارش، کافی، شجاعیان، حسینی و برخی مدیران صفی و ستادی پژوهشگاه برگزار شد؛ گزارشی از عملکرد پژوهشی، آموزشی و فناوری پژوهشگاه توسط آقایان حکیمیان و کافی ارائه شد، سپس آقایان دکتر سالاری فرد، کلوری و غلامی در خصوص مرکز تحقیقات، آموزش و مشاوره خانواده، دفتر تسهیلگری در محله امین آباد و اقدامات پیشبردی پژوهشگاه در عرصه بین الملل مطالبی را بیان نمودند.

گفتنی است: در بخش پایان جلسه حاضرین به بحث و تبادل نظر در خصوص فعال سازی مجمع رؤسای مراکز پژوهشی علوم انسانی اسلامی و چگونگی تعامل با وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری پرداختند.
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha