پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حمید شاه آبادی - معاون صدای رسانه ملی

حوزه/ شاه‌آبادی گفت: قبل از انقلاب رژیم پهلوی قدرت را در داشتن صرف سلاح می‌دانستند، اما انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس این مفهوم را تغییر داد و ثابت کرد مفهوم قدرت در شهادت و ایثارگری نهفته است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، حمیدرضا شاه‌آبادی، معاون رسانه ملی، در آیین رونمایی از آثار رادیویی پاسداشت مقام شهید و تقدیر از برنامه سازان دفاع مقدس اظهار داشت: ایران در دوره رژیم پهلوی تبدیل به زرادخانه قدرت‌های جهان شده بود. اما آنچه که کشور را از یوغ بندگی نحات داد قدرت تسلیحاتی نبود. اگر قدرت‌های ارتجاعی منطقه گمان می‌کنند با دوستی رژیم صهیونیستی می‌توانند با اتکای قدرت نظامی موفق شوند اشتباه می‌کنند شاه معدوم ایران هم چنین تصوری داشت.

وی در ادامه گفت: قدرت ما شهدای ما هستند و خواهند بود تردیدی نیست که انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ثابت کرد مفهوم قدرت چیز دیگری است. در این میان رسانه ملی نقش و جایگاه ویژه‌ای دارد. ما نباید به رفتارهای کلیشه‌ای و تقدیرها بسنده کند. جوانی که امروز مورد هجمه رسانه‌های غربی قرار گرفته نیازمند روشنگری است.

شاه‌آبادی در ادامه بیان داشت: ما عزم داریم برای کار وسیع و اثرگذار، اهالی رادیو باید مانند سال‌های دفاع مقدس حضور اثرگذار داشته باشند. ما باید برای برای رفع شبهات و آینده جوانان تولید محتوا کنیم.   و کسانی که با بهانه عدالت خواهانه ایجاد انحراف می‌کنند هر دو علیه نظام هستند و باید در مقابل آن ایستاد.

معاونت صدای رسانه ملی افزود: هدف ما تبیین مطالبات رهبری است و برای این منظور باید به سراغ کسانی برویم که با ایثارگری نظام اسلامی را تثبیت کنند. کار ما این است که به سراغ شهدا و خانواده‌های آن‌ها برویم. نشود روزی که جوانان ما اسامی سربازان دشمنان را بهتر از سربازان شهید خود بشناسند. تقدیر از برنامه‌های منتخب دفاع مقدس به منظور این است که زندگی شهدایی که کمتر به آن‌ها پرداخته شده است بیشتر مورد توجه قرار بگیرد.

وی در پایان گفت: ما از همه ظرفیت‌های رادیویی چه سریال‌های نمایشی و چه برنامه‌های مستند و مجله‌های رادیویی در خدمت این قرار دارد تا پاسداشت مقام شهید در سال آینده بهتر و بیشتر انجام بگیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha