جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام والمسلمین مرادبیگی-مدیر حوزه علمیه ایلام

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین مرادبیگی تصریح کرد: دفاع مقدس دانشگاه بزرگ انسان سازی بود و نسلی همچون حاج قاسم ها را تربیت کرد و در پرورش شهید حججی ها هم نقش بی بدیل داشته و دارد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از ایلام، حجت الاسلام والمسلمین مرادبیگی، در جلسه شورای معاونان مدیریت حوزه علمیه استان ایلام، 8 سال دفاع مقدس را موهبتی عظیم برای  دانست و گفت: دفاع مقدس دانشگاه بزرگ انسان سازی بود و نسلی همچون حاج قاسم ها را تربیت کرد و در پرورش شهید حججی ها هم نقش بی بدیل داشته و دارد.

وی افزود: عامل مهم پیروزی در دفاع مقدس، اهتمام رزمندگان برای رسیدن به قله‌های معنویت بود و ملت ایران از آنان درس شهامت و ایثار آموختند و امروز هم شهدای سلامت ادامه دهنده راه شهدای 8 سال دفاع مقدس هستند.

مدیر حوزه علمیه استان ایلام، الگوی مدیریت جهادی را یکی دیگر از ثمرات رشادت ها و جانفشانی ها در دوران به یاد ماندنی دفاع مقدس دانست که باعث شد توطئه های شوم نظام سلطه خنثی شود.

حجت الاسلام والمسلمین مرادبیگی افزود: پیروزی در دفاع مقدس مهمترین عامل ثبات انقلاب بود و باعث شد مردم حول یک محور در کنار همدیگر قرار بگیرند و اکنون نیز رمز عبور از مشکلات، خودباوری و تکیه بر توانمندی‌های داخلی و حرکت در سایه ولایتمداری است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha