جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
گفتمان انقلاب

حوزه/ خواهر شهید مدافع حرم محمدرضا شیبانی مجد بیان کرد: تمدن مورد هدف امام (ره)تمدن همراه با تدین است و در آن خدامحوری اصل و هدف قرار گرفته نه خودخواهی زیرا آرمان امام جهانی بوده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از گرگان، فاطمه شیبانی در نشست روشنگری "گفتمان انقلاب اسلامی" که با حضور کارکنان مدرسه علمیه خاتم الاوصیاء(عج) فاضل آباد برگزار شد، یکی از ثمرات انقلاب اسلامی را اقتدار ایران در منطقه و فرامنطقه دانست و گفت: در گام اول انقلاب یعنی در ۲۰ سال اول انقلاب، امنیت داخلی کشور حفظ شد و در ۲۰ سال دوم، امنیت داخلی به امنیت منطقه ای رشد شگفت انگیزی یافت؛ به همین دلیل، اکنون هیچ مذاکره ای در منطقه بدون حضور ایران صورت نمی پذیرد.

وی، اعتماد به خداوند را لازمه رسیدن به هدف بیان کرد و  افزود: برای داشتن جامعه ای با اراده قوی باید آسیب ها را پائین آورده و با کمترین امکانات بیشترین بازدهی را داشته باشیم.

خواهر شهید مدافع حرم ادامه داد: لازمه حکومت اسلامی، داشتن مسئولان انقلابی و اسلامی است، زیرا توانایی عملیاتی کردن اهداف انقلاب را دارند تا خیرات و برکات حکومت اسلامی را برای مردم به ارمغان بیاورند.

وی اذعان کرد: انقلاب امام خمینی(ره) زمینه ساز حکومت امام زمان(عج) و تمدن جهانی بوده است و تمدن مورد هدف امام(ره) تمدن همراه با تدین است و در آن خدامحوری اصل و هدف قرار گرفته نه خودخواهی زیرا آرمان امام جهانی بوده است.

شیبانی اظهار کرد: برای آماده شدن عصر ظهور سختی ها و زحمات زیادی را باید تحمل کرد، زیرا در احادیث فراوانی از اهل بیت علیهم السلام بیان شده که ظهور در غرقابه خون و عرق صورت می گیرد، پس کارهای سختی پیش رو داریم؛ اگرچه در جنگ تحمیلی سختی ها و دشواری های بی شماری را تحمل کردیم، اما کار سخت تر از همیشه خواهد بود، زیرا سنگر و خاکریز دشمن قابل شناسی نیست و ممکن است در خانه و بین اعضای خانواده باشد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha