شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024

حوزه/ جامعةالمصطفی به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس، پیامی صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه،  جامعةالمصطفی به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس، پیامی صادر کرد. متن پیام بدین شرح است:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

امام خمینی(ره): «جنگ ما موجب شد که تمامی سردمداران نظام‌های فاسد در مقابل اسلام احساس ذلت کنند».

مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی): «جنگ تحمیلی را دشمن برای خاموش کردن انقلاب به راه انداخت، اما همین جنگ تحمیلی باعث شعله‌ورتر شدن نیروی انقلاب و روحیه‌ انقلاب شد».

دفاع مقدس، تابلو عینی دفاع از اسلام و کیان اسلامی ایران عزیز، ایثار، جان‌فشانی، فداکاری، مقاومت و بسیاری از مفاهیم والا به شمار می‌رود.

هشت سال جنگ نابرابری که دشمنان انقلاب اسلامی بر مردم ایران تحمیل کردند، به تصویری درخشان از پیروی جانانه ملت سربلند ایران از ولی فقیه زمان مبدل گشت و کاخ آرزوهای دشمنان قسم‌خورده نظام اسلامی ایران را ویران ساخت.

روحیه غیرتمندانه رزمندگان جان‌ بر کف، کارزار را به گونه‌ای پیش برد که بد اندیشان نتوانستند حتی یک وجب از خاک ایران اسلامی را از مام میهن جدا سازند.

از نتایج انکارناپذیر هشت سال دفاع مقدس، تقویت روحیه خودباوری در ملت ایران بود؛ جای بسی افتخار است که در گیر و دار این آزمون بزرگ و طبق سخن رهبر کبیر انقلاب اسلامی، «ما در جنگ به این نتیجه رسیده‌ایم که باید روی پای خودمان بایستیم». (۶۷/۱۲/۳- پیام به روحانیون، مراجع، مدرسین، طلاب و ائمه جمعه و جماعات)

شکوفایی استعدادها، اعتماد به نفس، رشد خلاقیت، خودباوری، استقلال‌خواهی، افشای چهره دشمنان، احیای مفاهیم اسلامی، تثبیت انقلاب اسلامی، نشر عظمت اسلام در جهان، اثبات توانمندی ایران اسلامی، تحول معنوی ملت ایران و تقویت اتحاد ملی، تنها گوشه‌ای از نتایج هشت سال دفاع مقدس ملت بزرگ ایران است.

جامعةالمصطفی‌العالمیه، ضمن بزرگداشت یاد و خاطره شهدای جنگ تحمیلی، چهلمین سالروز آغاز هشت سال دفاع مقدس را گرامی می‌دارد و همچون همیشه، تبعیت از مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) و توجه ویژه به دیدگاه‌ها و نظرات معظم‌له را موجب تعالی، پیشرفت و بالندگی روزافزون ایران اسلامی برمی‌شمارد و تأکید دارد که تنها مسیر عزت و تعالی و دستیابی به آرمان‌های والای ملت‌ها، مقاومت و ایستادگی است.

 جامعةالمصطفی‌العالمیه

۹۹/۶/۳۱

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha