سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
آیت الله شاهچراغی

حوزه/ آیت الله شاهچراغی گفت: توجه به بحث امر به معروف و نهی از منکر به صورت جدی در استان سمنان دنبال شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، آیت الله سید محمد شاهچراغی، در آیین تکریم و معارفه دبیر ستاد امر به ‌معروف و نهی از منکر استان سمنان، اظهار داشت: توجه به بحث امر به معروف و نهی از منکر به صورت جدی در استان دنبال شود.

نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه امروز مقوله امر به معروف و نهی از منکر در جامعه و کشور دارای اهمیت بسیار فراوانی است، تصریح کرد: امروز نیاز است تا در حوزه امر به معروف و نهی از منکر آسیب شناشی شود تا بتوانیم در آینده از مسائل و مشکلاتی که در این حوزه وجود دارد، بکاهیم.

وی با بیان اینکه وضعیت آنچنان که باید در حوزه امر به معروف و نهی از منکر مطلوب نیست و متاسفانه روز به روز بحث بدحجابی و آسیب اجتماعی افزایش می یابد، افزود: نیاز است تا اثر خارجی مصوبات و تلاشهای ستاد امر به معروف و نهی از منکر در جامعه به صورت‌ ملموس مشهود باشد.

آیت الله شاهچراغی با بیان اینکه امر به معرف و نهی از منکر باید در طول سال و در همه حال و در تمامی مراحل زندگی مورد توجه قرار داشته و به یک دوره زمانی خاص اختصاص نیابد، خاطرنشان کرد: از زحمات و تلاشهای سردار دامغانی تقدیر و تشکر کرده و برای حجت الاسلام انصاری نیا، دبیر جدید ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان نیز آرزوی موفقیت دارم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha