پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان فارس

حوزه/ مدیر نمایندگی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه فارس در خصوص انتخاب جدید امام جمعه سیدان گفت: معیار انتخاب ائمه جمعه، افراد جوان، با انگیزه، با نشاط و با سواد است که بحمدالله در انتخاب امام جمعه بخش سیدان این معیار ها مد نظر قرار گرفت.

حجت الاسلام حسین ملک مکان در گفت و گو با خبرنگار «حوزه» در شیراز، با اشاره به تغییر و تحولات ائمه جمعه در سطح استان اظهار داشت: حجت الاسلام مسعود فرهادی به عنوان امام جمعه جدید بخش سیدان شهرستان مرودشت معارفه شد.

وی در ادامه با تصریح اینکه مراسم تودیع و معارفه روز گذشته چهارم مهرماه برگزار شد، اضافه کرد: به دنبال جوانگرایی ائمه جمعه در سطح استان هستیم.

مدیر نمایندگی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه فارس در خصوص معارفه های اخیر چند تن از ائمه جمعه فارس خاطرنشان کرد: تغییر و تحول امری عادی بوده و امیداریم این تغییر تحول نیز موجب فعالیت های بیشتر ائمه جمعه در سطح استان شود.

وی با بیان اینکه معارفه امام جمعه سیدان سومین معارفه طی روزهای اخیر است، عنوان کرد: پیش از این امام جمعه خرامه و ایزدخواست شهرستان آباده از جمله این معارفه ها بوده است.

لازم به ذکر است حجت الاسلام حمیدرضا رستگار نیز که امام جامعه سابق شهر سیدان بود به عنوان امام جمعه جدید ایزدخواست از توابع شهرستان آباده معارفه شده اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha