دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کد خبر: 921184
۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۳
حجت الاسلام عصمتی

حوزه/ مسئول مدرسه علمیه هراتی تربت حیدریه با اشاره به ارتقای سطح تحصیلی این مدرسه و حضور حدود ۴۰۰ طلبه برادر، گفت: اکنون در مدارس علمیه برادران مرحوم هراتی و فولاد و معصومیه و همچنین حوزه علمیه خواهران ریحانة الرسول(س) تربت حیدریه بیش از ۵۰۰ طلبه تحصیل می کنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد، حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا عصمتی، در مراسم آغاز سال تحصیلی جدید مدرسه علمیه مرحوم هراتی تربت حیدریه ابراز کرد: جهاد حوزه های علمیه با سایر مجاهدت ها متفاوت است و از این رو باید چندین برابر عرصه های دیگر در حوزه های علمی، اخلاقی و خدمت به مردم و دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی باشد.

وی افزود: همانطور که از فرمایشات امام و رهبری استفاده می شود، طلاب و اساتید باید با یک دست رساله علمیه و با دست دیگرشان دفاع از ارزشها را عهده دار باشند و امروز به لطف الهی این خصوصیت در روحانیون وجود دارد.

مسئول مدرسه علمیه هراتی تربت حیدریه تصریح کرد: در هر کجا که نظام اسلامی احساس نیاز می کند، بسیج طلاب و دیگر روحانیون در کنار مجاهدت علمی خود که یکی از رسالت های حوزه های علمیه است در دفاع از فرهنگ ناب اسلامی و انقلابی آماده هستند.

امام جمعه تربت حیدریه با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید حوزه های علمیه، گفت: طلاب سال تحصیلی خود را با میثاق شهدا آغاز کردند و یقینا ادامه راه آنها در تبعیت کامل از نایب عام امام عصر(عج) حضرت آیت الله العظمی  امام خامنه ای است.

مسئول مدرسه علمیه هراتی تربت حیدریه با اشاره به ارتقای سطح تحصیلی این مدرسه و حضور حدود ۴۰۰ طلبه برادر، یادآور شد: اکنون در مدارس علمیه برادران مرحوم هراتی و فولاد و معصومیه و همچنین حوزه علمیه خواهران ریحانه الرسول(سلام الله علیها) تربت حیدریه بیش از ۵۰۰ طلبه تحصیل می کنند.

انتهای پیام/۳۱۳/۲۵

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha