چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ |۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 17, 2024
جلسه ستاد مقابله با بحران و انسجام گروه‌های تبلیغی

حوزه/ آیت‌الله موسوی جزایری، نسبت به وضعیت کنونی جامعه ابراز نگرانی کرده و بر لزوم اعمال محدودیت‌های بیشتر برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، جلسه ستاد مقابله با بحران و انسجام گروه‌های تبلیغی با حضور آیت‌الله موسوی جزایری، رئیس شورای حوزه علمیه خوزستان برگزار شد.

در این جلسه علاوه بر «حجت‌الاسلام‌والمسلمین بهرام پور، مدیر حوزه علمیه خوزستان»، حجج‌اسلام «موسوی زاده، جانشین حوزه علمیه خوزستان»، «کلاه‌کج، رئیس مرکز خدمات حوزه»، «پشم فروش، مسئول ستاد مقابله با بحران و انسجام گروه‌های تبلیغی» و «پرچم، مسئول بسیج طلاب و روحانیون استان خوزستان» حضور داشتند.

همچنین در بخشی از این جلسه گزارشی پیرامون اقدامات انجام شده از سوی حوزویان خوزستان ارائه و پس از آن، آیت‌الله موسوی جزایری، نسبت به وضعیت کنونی جامعه ابراز نگرانی کرده و بر لزوم اعمال محدودیت‌های بیشتر برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، تأکید کرد.

در پایان این نشست نیز قرار شد جلسه‌ای با حضور دکترابول‌نژادیان، رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز برگزار شود تا ضمن مشخص شدن شرح وظایف و نیازهای کادر درمان و پزشکی، طلاب جهادی حوزه علمیه خوزستان همچون گذشته برای مبارزه با کرونا بسیج عمومی شوند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha