شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
بازدید آیت الله طباطبایی نژاد از خبرگزاری حوزه

حوزه/ مسئول مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه های علمیه، گفت: با توجه به طرح ها و برنامه هایی که بخشی از آن را انجام و برخی در مسیر نهایی شدن می باشد، رسانه رسمی حوزه به یک رسانه تأثیرگذار منطقه ای تبدیل خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا برته، در دیدار نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان از مرکز رسانه حوزه و فضای مجازی اظهارکرد: تلاش داریم تاریخ شفاهی حوزه های علمیه را به کمک اساتید و بزرگان حوزه تولید کنیم تا برای طلاب و سایر اقشار جامعه منشأ خیر و برکاتی باشد.

مسئول مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه های علمیه، عنوان کرد: در مجموعه  تاریخ شفاهی حوزه های علمیه، با سیره و فعالیت های علمی، مذهبی و سیاسی علماء و بزرگان حوزه آشنا خواهیم شد.

وی افزود:در واحد آرشیو خبرگزاری حوزه مجموعه ای کامل از اخبار، مصاحبه ها، سخنرانی ها، و نامه های مختلف بزرگان حوزه گردآوری و حفظ شده است که قطعا می تواند گنجینه ای راهگشا برای نسل های آینده حوزه علمیه باشد.

حجت الاسلام والمسلمین برته یادآور شد: رسانه ی رسمی حوزه چند مأموریت کلان و اصلی دارد که دو مورد از آن ها عرصه ی خبر و عرصه ی فضای مجازی است؛ در عرصه ی خبری یک رسانه ی مجازی داریم که سایت خبرگزاری و کانال های آن در شبکه های اجتماعی است و یک رسانه ی مکتوب داریم که با عنوان هفته نامه افق حوزه به چاپ می رسد و منتشر می گردد.

رئیس مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه های علمیه، گفت: علاوه بر نشریه ی افق حوزه، ویژه‌نامه هایی را هم با موضوعات و به مناسبت های مختلف به چاپ رسانده ایم؛ ویژه نامه هایی با موضوعاتی همچون اخلاق و عرفان، سیره ی علما، بورس، بیت کوین، الحاد جدید و سایر موضوعات مورد نیاز جامعه ی امروز تنظیم و چاپ شده است.

وی خاطرنشان کرد: ما در واقع میراث‌دار زحمات تلاشگران این عرصه در دو دهه ی گذشته در حوزه ی علمیه هستیم.

حجت الاسلام والمسلمین برته اظهار داشت: وزن دادن به طلاب جوان، معرفی نخبگان حوزه و آثار علمی آنان، پرداختن به مسائل بانوان تنها بخشی از اقدامات جدید رسانه ی حوزه است.

وی تصریح کرد: در دوران اوج شیوع کرونا توانستیم فعالیت های جهادی طلاب را به تصویر کشیده و آن ها را به سمع و نظر مخاطبین برسانیم.

استاد حوزه علمیه قم گفت: ارتباط گیری با مخاطبین و تعامل با آنها یکی دیگر از اقدامات این خبرگزاری است تا از این طریق بتوان دغدغه های آن ها را پیگیری نموده و پاسخ های در خوری به آنها داده شود.

انتهای پیام  ۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha