پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کد خبر: 925312
۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۵
امام جمعه جدید شهر پاتاوه منصوب شد.

حوزه/ در مراسمی با قدردانی از خدمات حجت‌الاسلام ابراهیم چراغی، حجت‌الاسلام سید رحمت‌الله سیادت به عنوان امام جمعه جدید شهر پاتاوه معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از یاسوج، معارفه امام جمعه جدید شهر پاتاوه استان کهگیلویه و بویراحمد، صبح امروز (۸ آبان) با حضور  حجت الاسلام و المسلمین سید نصیر حسینی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یاسوج، فرماندار دنا، فرمانده ناحیه مقاومت این شهرستان، بخشدار پاتاوه و جمعی از مسئولان شهرستانی، در یاسوج برگزار شد.

در این مراسم با  قدردانی از خدمات حجت‌الاسلام ابراهیم چراغی، حجت‌الاسلام سید رحمت‌الله سیادت به عنوان امام جمعه جدید شهر پاتاوه معرفی شد.

حجت الاسلام و المسلمین سید نصیر حسینی در مراسم تودیع و معارفه امام جمعه بخش پاتاوه شهرستان دنا با تبریک آغاز هفته وحدت گفت: نماز جمعه، جایگاه مهمی در فرهنگ اسلامی است، حاکمان همواره در طول تاریخ می‌خواستند این تریبون را برای بیان سخنانشان در اختیار داشته باشند.

امام جمعه یاسوج بیان کرد: در زمان طاغوت نماز جمعه و اجتماعات دینی توسط رژیم سرکوب می‌شد چرا که به دنبال نابودی شعائر دینی بودند.

وی تصریح کرد: به برکت انقلاب اسلامی نماز جمعه برپا شد و برکات این اجتماع بزرگ معنوی و سیاسی را شاهد هستیم. نماز جمعه به معنای واقعی دشمن‌شکن است و دشمن از این اجتماع مردم ترس و هراس دارد.

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه قریب به ۹۰۰ منطقه در کشور در صفوف نماز جمعه همدل در یک سنگر مقابل دشمنانان می‌ایستند، بیان کرد: نماز جمعه جایگاه ارزشمندی است و باید به تقویت آن کمک شود. تقویت جایگاه نماز جمعه تقویت کشور و کمک کار مردم و مسئولان خدوم است.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی تصریح کرد: نماز جمعه در وهله اول باید ندای وحدت، انسجام و تعامل باشد و در حالی که به بیان مشکلات مردم می‌پردازد پشتیبان و حامی مسئولان و خدمتگزاران مردم باشد.

وی ضمن قدردانی از خدمات حجت‌الاسلام ابراهیم چراغی، گفت: با انتصاب حجت‌الاسلام سید رحمت‌الله سیادت شاهد وحدت بیشتری در بخش پاتاوه باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • بهمنیار IR ۱۳:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
    0 0
    امیدوارم سلامت تندرست باشند حاج آقای سیادت