پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
ترامپ و بایدن

حوزه/ بررسی ابعاد مختلف جنگ رسانه ای غرب علیه نظام اسلامی و آرمان ها و ارزش های مردم مسلمان ایران، هوشیاری ملت ایران را می طلبد که با سوادرسانه ای بالا از آسیب های رسانه ای علیه کشور مقابله کنند و مورد هجمه قرار نگیرند.

خبرگزاری «حوزه» - سمنان/ ریحانه جوادی پور دبیر نهضت سواد رسانه‌ای انقلاب اسلامی استان سمنان در یادداشتی نوشت: جنگ نرم شامل هرگونه اقدام روانی و تبلیغات رسانه‌ای است که جامعه، گروه یا گروه‌های هدف را نشانه می‌گیرد، تسخیر قلب و روح جبهه انقلاب اسلامی از سوی دشمنان بی شک یکی از راهبردهای آنان است که ملت ایران با این وجود از ابتدا تا انتها برروی اصول و ارزش های خود ایستادگی کرده و با قدرت در این جنگ، همیشه پیروز است.

بررسی ابعاد مختلف جنگ رسانه ای غرب علیه نظام اسلامی و آرمان ها و ارزش های مردم مسلمان ایران، هوشیاری ملت ایران را می طلبد که با سوادرسانه ای بالا از آسیب های رسانه ای علیه کشور مقابله کنند و مورد هجمه قرار نگیرند.

از آنجایی که همه دنیا چشم به نتایج انتخابات آمریکا دوخته و منتظر بودند تا از میان دو نامزد دمکرات ها و جمهوری خواهان چه کسی بر کرسی این کشور می نشیند، برخی طبق معمول بازار دستفروشی اخبار و اطلاعات جعلی را خوب داغ کرده و جیب خود را پربار می کردند.

همه ما میدانیم که افکار عمومی جامعه امریکا به شدت مشغول تحمل بحران مالی، اقتصادی، اجتماعی و.. است. حکومت دموکرات ها بر پایه انسان محوری بوده و فطرت خداجوی بشر را به انحراف کشیدند.

جوبایدن مسن ترین رئیس جمهور آمریکایی با تیز بینی و چابکی خود رسانه را ابزاری برای برنده شدن خود انتخاب کرد چرا که در تبلیغات انتخاباتی خود، از اعمال تحریم برای موشک بالستیک ایرانی، اقدام علیه فعالیت های منطقه ای ایران، اتهام زنی ساخت بمب اتم به ایران وعده های مسخره و دروغین به مردم داد تا افکار عمومی مردم را نسبت به خود جلب و در جنگ رسانه ای داخلی کشورش پیروز شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha