چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
کد خبر: 927380
۲۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۸
کتاب «دعوت الرجل الصادق» و «حکایه الطیبین»

حوزه/ یک مرکز فرهنگی، با ترجمه و عرضه دو اثر از بخش کودک و نوجوان، نشر آثار کتاب جمکران در بحرین را آغاز کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، یک مرکز فرهنگی، با ترجمه و عرضه دو اثر از بخش کودک و نوجوان، نشر آثار کتاب جمکران در بحرین را آغاز کرد.

در سالهای اخیر ناشران و فعالان فرهنگی کشورهای مختلف: از تایلند، تا ترکیه و لبنان و دیگر کشورها، یکی پس از دیگری، مشتری آثار انتشارات «کتاب جمکران» بوده اند و آثار کتاب جمکران را برای ترجمه و نشر در کشور خویش برگزیدند.

بحرین جدیدترین کشور متقاضی همکاری با انتشارات جمکران است. درروزهای اخیر، دو کتاب «دعوت الرجل الصادق» و «حکایة الطیبین» از آثار واحد کودک و نوجوان انتشارات کتاب جمکران، ترجمه و در بازار بحرین منتشر شد.

کتابها با موضوع مباهله و اهل‌بیت علیهم السلام و به قلم مجید ملامحمدی و ابراهیم حسن بیگی است.

در بخشی از کتاب می خوانیم:

... به محمد چشم دوختیم و منتظر بودیم تا پاسخ این استدلال منطقی ما را بدهد. او تبسّمی کرد و گفت: «از این نظر حضرت عیسی چون حضرت آدم است که خداوند او را بدون اینکه پدر و مادری داشته باشد از خاک آفرید، اگر شما راست می گویید پس برای حضرت آدم این منصب شایسته تر است. زیرا اون نه پدر داشت و نه مادر. ولی چنین نیست و هر دوی آنها بنده و مخلوق خداوند هستند»

ما سکوت کردیم تا در برابر این استدلال و مقایسه دلیلی پیدا کنیم ...

گفتنی است رویکرد سالهای اخیر کتاب جمکران و تمرکز در تولید کتب فاخر کودک و نوجوان با بهره گیری از مطالب متناسب و مناسب برای کودک و نوجوان و تصویرگری فاخر، یکی از دلایل موفقیت کتب در عرصه بین المللی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha