پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
کتابخانه عمومی

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام جعفر صادق(ع) شهرستان الوان، از اجرای پروژه ساخت یک باب کتابخانه عمومی، برای تقویت فرهنگ مطالعه شهرستان خبرداد.

حجت‌الاسلام حسین جایمند، مدیر مدرسه علمیه امام جعفر صادق(ع) شهرستان الوان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خوزستان، از راه‌اندازی یک باب کتابخانه، به همت این مدرسه علمیه، برای عموم مردم خبر داد و اظهارداشت: با توجه به اهمیت و لزوم انجام کارهای فرهنگی و تبلیغی، مدرسه علمیه امام جعفر صادق(ع) تصمیم دارد یک باب کتابخانه عمومی راه‌اندازی، و آن را جهت استفاده آحاد و اقشار جامعه اختصاص دهد.

وی در ادامه و با اشاره به فعالیت‌های جهادی طلاب مدرسه علمیه امام جعفر صادق(ع) شهرستان الوان افزود: طلاب این مدرسه علمیه از ابتدای شیوع بیماری کرونا با حضور در بیمارستان نظام مافی این شهرستان، به کمک کادر درمان و بیماران کرونایی شتافتند و هم‌زمان با شروع سال تحصیلی و موج سوم بیماری کرونا، در راستای عمل به‌فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر حضور دوباره نیروهای جهادی در میدان مبارزه با ویروس کرونا، به فعالیت‌های جهادی خود ادامه دادند.

وی افزود: از دیگر فعالیت‌های جهادی مدرسه امام جعفر صادق(ع)، می‌توان به برقراری ایستگاه‌های سلامت در سطح شهر، باهدف توضیح و یادآوری رعایت مسائل بهداشتی جهت پیشگیری از بیماری کرونا و توزیع ماسک و اقلام ضدعفونی‌کننده اشاره کرد. همچنین با توجه به تعطیلی مدارس آموزش‌وپرورش، طلاب این مدرسه علمیه با حضور در مدارس روستاها به تعمیر و بازسازی آن‌ها پرداختند.

حجت‌الاسلام جایمند، با اشاره به لزوم پیشگیری از شیوع بیماری کرونا اظهار داشت: با شروع سال تحصیلی، تمامی کلاس‌های مدرسه علمیه امام جعفر صادق(ع) شهرستان الوان، به‌صورت مجازی برگزار و از طلاب خواسته‌شده تا علاوه بر گزارش استماع، خلاصه درس هر روز را برای اساتید خود ارسال نمایند. البته با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، امتحانات نوبت اول با رعایت کلیه پروتکل‌های بهداشتی به‌صورت حضوری برگزار خواهد شد.

مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) بیان کرد: با توجه به اهمیت مسائل تهذیبی طلاب، با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، هر دو هفته یک‌بار برای طلاب یک درس اخلاق، به‌صورت حضوری برگزار می‌شود. همچنین کلیه اساتید ضمن ارسال صوت دروس به بیان مسائل نیز اخلاقی می‌پردازند.

حجت‌الاسلام جایمند، در پایان، با تأکید بر لزوم حضور جهادی طلاب، در صحنه مبارزه با ویروس کرونا، خاطرنشان کرد: امید است که با عمل به فرمان‌های مقام معظم رهبری و با حضور نیروهای جهادی درصحنه، هر چه زودتر به پایان این ویروس منحوس، نزدیک شویم.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha