جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
هفته بسیج

حوزه/ بسیج حاصل بصیرت، دور اندیشی و هوشمندی رهبر بزرگ و معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) می باشد و ریشه درخت پاکی است که با خون هزاران بسیجی جان بر کف و شجاع در طول این سالها آبیاری شد و اکنون به درختی تنومند و پرقدرت تبدیل شده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، متن پیام تبریک حجت الاسلام علی مظفری رئیس کل دادگستری استان قم به مناسبت «هفته بسیج» به این شرح است:

بسیج حاصل بصیرت، دور اندیشی وهوشمندی رهبربزرگ ومعمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) می باشد و ریشه درخت پاکی است که با خون هزاران بسیجی جان بر کف و شجاع در طول این سالها آبیاری شد و اکنون به درختی تنومند وپرقدرت تبدیل شده است.
پرواضح است که نقش بسیج در کنار دیگر نیروهای نظامی و انتظامی و امنیتی و مجموعه دستگاه های خدمتگزار در رخدادهای مختلف چون محرومیت زدایی، عمران و آبادانی، کنگره عظیم اربعین و کمک و مساعدت در کمک به مردم در بلایای طبیعی چون سیل و زلزله و امروز اهتمام جدی در مبارزه‌ با کرونا حقیقتا کم نظیر، بی بدیل و شایسته تقدیر است.
اینجانب ضمن تبریک هفته  بسیج به تمامی بسیجیان، یادگاران ۸ سال دفاع مقدس، خانواده شهدا و ایثارگران و مردم شریف و همیشه در صحنه شهید پرور قم. از خداوند منان خواستاریم، همانطور که امام عزیزمان فرمودند ما را با بسیجیان محشور گرداند و ان‌شاءالله بتوانیم با روحیه بسیجی و انقلابی ظلّ توجهات حضرت ولی عصر (عجّ) و ولایت مقام معظم رهبری و فرماندهی معزّزکل قوا  حضرت آیت اللّه خامنه ای (مدّ ظلّه العالی)  این یادگار امام و شهیدان را پاسداری نمائیم.                              

و من الله التوفیق

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha