جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تفاهم نامه

حوزه/ تفاهم نامه همکاری مشترک حوزه علمیه خراسان و دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی مشهد امضا شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد، تفاهم نامه همکاری مشترک معاونت تبلیغ حوزه علمیه خراسان و دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی مشهد امضا و اجرایی شد.

در ابتدای این تفاهم نامه به نیاز مراکز درمانی به حضور روحانیون و لزوم تقویت روحیه معنوی و توانمندسازی روانی بیماران اشاره شده وآمده است: تفاهم نامه مشترکی با هدف تبلیغ و ارائه معارف دینی در این عرصه بین معاون تبلیغ مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان و مسؤول نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی مشهد منعقد شد.

در این تفاهم نامه به مواردی همچون: معرفی طلاب جهادی توانمند در عرصه تبلیغ، برگزاری دوره های آموزشی کوتاه مدت و بلندمدت با عنوان تبلیغ بالینی، پیگیری حضور منظم مبلغان بالینی در محل ماموریت تبلیغی - معرفی طلاب مبلغ بالینی به مرکز خدمات حوزه های علمیه برای پوشش بیمه حوادث، گزینش و انتخاب طلابی که دوره آموزشی را با موفقیت گذرانده اند و معرفی آنان به معاونت نیروی انسانی دانشگاه جهت به کارگیری با عنوان روحانی بالیی به مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه، سامان دهی و برنامه ریزی حضور مبلغین بالینی برای فعالیت ایشان در زمان ها و مکان های موردنیاز، نظارت و ارسال گزارش های دوره ای مکتوب از فعالیت های آنان به منظور ارائه هرگونه خدمات، مشوق ها و تقدیر از مبلغین جهادی، اشاره شده است.

گفتنی است، از ابتدای شیوع بیماری کرونا، طلاب جهادی حوزه علمیه خراسان با حضور در بیمارستان ها به خدمت اجتماعی خود پرداخته و به عنوان روحانی بالینی فعالیت کردند و دوره ویژه ای نیز در تابستان برگزار شد.

انتهای پیام/۳۱۳/۲۵

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha