سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
علیجانی

حوزه/ رئیس نمایندگی مرکز ملّی پاسخگویی به سؤالات دینی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: سه کتاب «پرسمان کارآمدی نظام»، «پرسمان حیاء و مسائل جنسی» و «پرسمان تربیت اعتقادی کودک و نوجوان» در مرحله ویراستاری و صفحه آرایی است که تا پایان سال ۱۳۹۹ به چاپ خواهد رسید.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام محمد علیجانی در گفت و گویی با اشاره به دیدار اعضای هیئت امناء و مدیران ارشد دفتر تبلیغات اسلامی در سال ۱۳۹۷ با مقام معظم رهبری، اظهار داشت: رهبر انقلاب در این دیدار فرمودند «تدوین، انتشار و عرضه کتاب هایی با موضوع(پاسخ به شبهات فکری و دینی جوانان) امروز یک ضرورت است، چرا که ممکن است سؤال و شبهه از یک نفر باشد، اما این سؤال در ذهن هزاران نفر نیز وجود دارد، توصیه من در مورد این سؤال‌ها این است که سؤالات را تدوین و چاپ کنید و به شکل های خوب در اختیار جوان ها و دانشجوها بگذارید و به نظرم یکی از کارهای واجب این است».

وی گفت: با توجه به تأکید معظم له و هدف گذاری نمایندگی مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی در اصفهان به این تکلیف مهم، انجام فعالیت‌هایی به صورت علمی، دقیق و متناسب با نیازهای مخاطب برنامه ریزی شد.

رئیس نمایندگی مرکز ملّی پاسخگویی به سؤالات دینی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان تصریح کرد: با استفاده از بانک سؤالات مکتوب شامل ۲۶ هزار سؤال پاسخ‌ داده شده، اقدام به فرآوری از این بانک نموده و در راستای اشتراک‌گذاری پرسش و پاسخ‌ها اقدام به انتشار پرسش و پاسخ‌ها در سایت، انتشار به‌صورت کتاب و پادکست صوتی نمودیم تا افراد بیشتری بتوانند از آنها استفاده کنند.

وی افزود: نخستین کتاب از منشورات سلسله پرسمان های دینی «پرسش و پاسخ های قرآنی» در سال ۱۳۹۶ منتشر شده و دومین کتاب «پرسمان طلاق» از سلسله پرسمان های دینی توسط حجت الاسلام میثم یاسا «از کارشناسان گروه مشاوره نمایندگی مرکز کلی پاسخگویی اصفهان» در ۴۴۸ صفحه شامل فصولی چون سؤالات مربوط به مباحث کلی طلاق، سؤالات مربوط به عوامل‌ زمینه‌ساز طلاق و سؤالات مرتبط به مسائل زوجین در حین طلاق به چاپ رسیده است.

حجت الاسلام علیجانی خاطرنشان کرد: در ادامه فعالیت ها، سه کتاب «پرسمان کارآمدی نظام»، «پرسمان حیاء و مسائل جنسی» و «پرسمان تربیت اعتقادی کودک و نوجوان» در مرحله ویراستاری و صفحه آرایی است و تا پایان سال ۱۳۹۹ به چاپ خواهد رسید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha