پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
بسیج

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام محمدباقر (ع) شاهین دژ تصریح کرد:در کشور خیلی ها کارت شناسایی بسیج ندارند، اما بسیجی هستند و همان طور که رهبر انقلاب فرمودند بسیجی بودن یعنی داشتن اخلاص، احساس مسئولیت در قبال کشور و حرکت در جهت اهداف و آرمان های انقلاب.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از آذربایجان غربی ابوالفضل یزدی، امروز در مراسمی که به صورت مجازی در مدرسه علمیه امام محمدباقر (ع) شاهین دژ برگزار شد، با بیان این که بسیج به هیچ حزب و جریانی وابسته نیست، اظهار داشت: بسیج وابسته به جریان خاصی نیست و همه می توانند بسیجی باشند. رهبر انقلاب هم بسیجی هستند و بیان کرده اند که این شجره طیبه لشکر انقلاب است. در این ۴۰ سال گذشته جریان های مختلفی در کشور بوده اند که بسیج خود را به هیچ کدام از این ها گره نزده است.

وی ادامه داد: جریان های سیاسی در این چهل سال گذشته تفکرات خاصی داشتند و برخی آن گونه که باید انقلاب را باور نکردند، اما مسیر انقلاب روشن است و بسیج در این مسیر حرکت می کند.

مدیر مدرسه علمیه امام محمدباقر (ع) شاهین دژ تصریح کرد: دستور امام خمینی (ره) مبنی بر تشکیل بسیج ۲۰ میلیونی برای این بود که همه اقشار مردم در این تشکیلات عضو شوند و در حقیقت بسیج محل قرار همه انسان های مؤمن و آگاه است.

وی با بیان این که بسیجی بودن به داشتن کارت شناسایی نیست، گفت: در کشور خیلی ها کارت شناسایی بسیج ندارند، اما بسیجی هستند و همان طور که رهبر انقلاب هم بیان کردند بسیجی بودن یعنی داشتن اخلاص، احساس مسئولیت در قبال کشور و حرکت در جهت اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی. امام خمینی (ره) با تشکیل این شجره طیبه سرنوشت انقلاب را به عنوان یک امانت الهی به دست جوانان سپرد و لازم است امروزه در مورد هویت و وظایف بسیج مطالعات جدی صورت گیرد.

انتهای خبر./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha