جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
بازدید مدیر کل فناوری اطلاعات قم از مرکز خدمات

حوزه/ تعدادی از مدیران اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان قم از زیرساخت‌های فناوری اطلاعات مرکز خدمات حوزه‌های علمیه قم بازدید کردند.

به گزارش خبرگزاری ‌حوزه،  مهندس جواد غلام پور و تعدادی از مدیران اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان قم، از ادارات و زیرساخت‌های فناوری اطلاعات مرکز خدمات حوزه‌های علمیه قم بازدید کردند. این بازدید از سایت رزمایش غیرحضوری مرکز خدمات، سامانه جامع ارتباطات(سجا) و مرکز داده مرکز خدمات صورت پذیرفت.

بر اساس این گزارش: حجت الاسلام و المسلمین روح‌الله مهدوی، مدیرکل فناوری و مدیریت اطلاعات مرکز خدمات به معرفی اهداف و رسالت‌های مرکز خدمات پرداخت و اظهار داشت: مرکز خدمات حوزه‌های علمیه بالاترین سطح ارتباطی را با طلاب و خانواده‌های روحانیون دارد.

وی با اشاره به نزدیکی خدمات غیرحضوری مرکز به دولت الکترونیک، گفت: بیش از ۷۰ درصد خدمات مرکز بر بستر خدمات غیرحضوری عرضه می‌شود. در شرایط فعلی کشور و محدودیت‌های ناشی از بیماری کرونا، ضرورت استفاده از سامانه‌های غیرحضوری دوچندان شده است و در این راستا در سال جاری دو رزمایش خدمات غیرحضوری در مرکز برنامه ریزی شده است. رزمایش اول در ماه مبارک رمضان برگزار شد و رزمایش دوم از ابتدای آبان ماه آغاز شده و در حال برگزاری آن تا پایان آذرماه هستیم.

مدیرکل فناوری و مدیریت اطلاعات مرکز خدمات گفت: خدمات غیرحضوری مرکز در سامانه‌های خدمات اینترنتی مرکز(سخا)، همراه خدمات و سامانه جامع ارتباطات (سجا) با شماره تلفن ۰۲۵۳۱۲۰۰ ارائه می‌گردد.
مهندس غلام پور در این بازدید در سخنانی همگامی و همراهی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان قم با مرکز خدمات را یک ضرورت توصیف کرد و اظهار داشت: مرکز خدمات می‌تواند در  حوزه دولت الکترونیک و عرصه فناوری اطلاعات مؤثر و الگو باشد.

انتهای پیام /۳۱۳/۳۰

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha