پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
دکتر ابراهیم سلمانی

حوزه/ سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی شهید آیت الله صدوقی(ره) یزد گفت: تعداد بستری‌های مشکوک به کرونا در استان به کمتر از ۷۰۰ تن رسید و آمار بستری بیماران مشکوک به کرونا در بخش مراقبت های ویژه کاهش یافت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در یزد، دکتر ابراهیم سلمانی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: در حال حاضر  ۶۸۶ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان های استان بستری هستند و امار بستری بیماران مشکوک به کرونا در بخش مراقبت های ویژه کاهش یافت.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد با بیان این که تعداد بستری های مشکوک به کرونا در استان به کمتر از ۷۰۰ نفر رسید، افزود: از این تعداد ۱۶۰ بیمار به دلیل شرایط بیماری در بخش مراقبت های ویژه، خدمات درمانی دریافت می کنند.

دکتر سلمانی تأکید کرد: ساده ترین و بهترین راه قطع زنجیره انتقال کرونا، رعایت شیوه نامه های بهداشتی و شرکت نکردن در تجمعات است.

*شناسایی بیش از هزار و ۳۰۰ بیمار مبتلا به کرونا در هفته گذشته

سخنگوی‌ دانشگاه علوم پزشکی یزد گفت: در هفته گذشته بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی هزار و ۳۹۴ بیمار مبتلای قطعی به کرونا در استان شناسایی شدند که از مبتلایان شناسایی شده، ۴۴۷ بیمار در بیمارستان های استان بستری و سایر بیماران در منزل دوره درمان خود را طی کردند.

وی با اشاره به بستری ۴۴۷ بیمار افزود: ۲۳۵ بیمار از شهرستان یزد، ۴۳ بیمار از شهرستان اردکان، ۳۳ بیمار از شهرستان میبد، ۳۲ بیمار از شهرستان خاتم، ۲۸ بیمار از شهرستان ابرکوه، ۲۴ بیمار از شهرستان مهریز، ۱۸ بیمار از شهرستان تفت، ۱۳ بیمار از شهرستان بافق، ۱۲ بیمار از شهرستان اشکذر و ۵ بیمار از شهرستان بهاباد بودند.

دکتر سلمانی گفت: متأسفانه در هفته گذشته ۹۷ تن از بیماران مبتلا به کرونا در استان جان خود را از دست دادند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha