جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
ربانی

حوزه/ رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه در پیامی روز بیمه را به رئیس‌کل بیمه مرکزی و خانواده بزرگ صنعت بیمه کشور تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام و المسلمین ربانی رئیس مرکز خدمات در پیامی روز بیمه را به رئیس‌کل بیمه مرکزی و خانواده بزرگ صنعت بیمه کشور تبریک گفت. متن این پیام به شرح زیر است:

برادر گرامی جناب آقای دکتر سلیمانی
رئیس‌کل محترم بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران

تعیین تاریخ معین برای یک رخداد یا پدیده، تنها به منظور یادآوری مجدد آن نیست. بی‌شک یکی از اهداف آن، قدردانی از تلاش و همت عزیزانی است که مجدانه و خالصانه در آن عرصه جهت پاسخگویی مناسب به نیازهای اجتماعی و فردی که آحاد جامعه همواره با آن مواجه هستند، همت گماشته‌اند. بدیهی است این نگرش، رمز ماندگاری آثار و جاودانه شدن آن در اذهان عموم خواهد بود.
اعلام ۱۳ آذرماه به‌عنوان روز ملی بیمه در تقویم رسمی کشور عزیزمان ایران، فرصت مغتنمی است تا از مجاهدت‌های تمام تلاشگران صنعت بیمه در شرایط نامطلوب اقتصادی و فشارهای ناشی از تحریم ظالمانه استکبار جهانی در طول سال‌های متمادی بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به خصوص در شرایط حساس فعلی (شیوع بیماری کرونا)، قدردانی گردد.
اینجانب نیز این روز را به جنابعالی و خانواده بزرگ صنعت بیمه کشور، تبریک عرض می‌نمایم. امیدوارم با توکل به پروردگار متعال و تقویت روحیه جهادی و تداوم توجه مدیران ارشد صنعت بیمه کشور به مسئولیت سنگین خود در شرایط جنگ اقتصادی در حمایت و پشتیبانی از عرصه‌های دارای اولویت و با بهره‌مندی از دانش، تجربه، نوآوری و ابتکار، در کنار سایر جهادگران اقتصادی، موفق و پیروز باشید.
سید حسن ربانی
رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه
انتهای پیام/۳۱۳/۳۰

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha