جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مریم محمود زاده

حوزه/ کارشناس و مشاور امور خانواده تصریح کرد: مهم ترین رسالت امروز دانشجویان، تلاش بی وقفه در مسیر تولید علم در کشور است.

مریم محمود زاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، ضمن گرامیداشت شانزدهم آذر، روز دانشجو ابراز داشت: یکی از ویژگی های بارز دانشجو، جوینده بودن علم و دانش است و این که در مسیر کسب علم از هیچ تلاشی فروگذار نکند.

وی افزود: اگر در بیانیه گام دوم انقلاب دقت کنیم، متوجه می شویم که یکی از اصلی ترین مطالبات مقام معظم رهبری به خصوص از نسل جوان و دانشگاهیان، حرکت پرشتاب و آگاهانه در مسیر تولید علم است که در این باره البته معظم له در سال های گذشته بارها بر اهمیت جریان تولید علم و کرسی های آزاداندیشی به این منظور تأکید کرده  اند.

کارشناس و مشاور امور خانواده و جوانان همچنین گفت: همین امسال در جریان تولید کیت های تشخیصی کرونا و نیز واکسن این ویروس منحوس، اگر تلاش های علمی جوانان این مرز و بوم نبود، ما با توجه به شرایط تحریم، باید چشممان به بیگانگان بود و آن ها هم معلوم نبوده و نیست که به راحتی واکسن ها را در اختیار ما قرار دهند.

وی خاطرنشان کرد: از این رو تلاش بی وقفه و خستگی ناپذیر در مسیر تولید علم در کنار تقویت بُعد بصیرتی و اخلاقی از جمله مهم ترین رسالت های دانشجویان است که ان‌شاءالله در سایه روحیه انقلابی باید زمینه تقویت هر چه بیشتر این مسایل در کشور فراهم شود.

محمودزاده همچنین با بیان این که دانشجویان انقلابی، افسران بصیر جنگ نرم به شمار می روند، گفت: از سویی با توجه به شبهه پراکنی بی وقفه دشمن در فضای مجازی و در بستر جنگ نرم، یکی از رسالت های جوانان مؤمن و انقلابی به خصوص افراد دانشگاهی و تحصیل کرده، پاسخ منطقی و مستدل به این شبهات است و این که در مسیر اقناع افکار عمومی به خوبی حرکت کنند.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha