جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
عملیات به یاد حاج قاسم در کهک قم

حوزه/ مراسم افتتاحیه عملیات به یاد حاج قاسم در مسجد جامع کهک با حضور ائمه جمعه و جماعات بخش کهک و معاون عملیات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه،مراسم افتتاحیه عملیات به یاد حاج قاسم در مسجد جامع کهک با حضور ائمه جمعه و جماعات بخش کهک و معاون عملیات جبهه فرهنگی انقلاب برگزار شد.

حجت الاسلام شعبانی معاون عملیات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در این مراسم،با بیان اینکه پاسداران فرهنگی ما همین روحانیون هستند که در خط مقدم جبهه فرهنگی ایستاده اند گفت: خیلی از مسائلی که در قم اتفاق می افتد اگر در نقطه ای دیگر از کشور اتفاق بیفتد شاید مساله ای نباشد چون قم ام‌القرای جهان اسلام است ضعیف ترین و کوچکترین مساله فرهنگی عقیدتی اجتماعی بزرگترین بمب اتم عقیدتی برای جهان اسلام است.

وی افزود: بنابراین اهمیت کار فرهنگی در قم مشخص است،‌ شرایط واقعا شرایط جنگی است به همین خاطر جهت انجام این کار فرهنگی از ادبیات جنگی استفاده کردیم و تطبیق دادیم باید مثل شهید زین‌الدین‌ها و  حاج قاسم‌ها که در حوزه نظامی جنگیدند ما هم در حوزه فرهنگی،  پاسدار اسلام  باشیم.

معاون عملیات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی بیان کرد: در این عملیات که بر هفت محور اعم از معنویت بخشی، محله محوری، سلامت و بهداشت، رسانه و مواسات، بانوان و...که ان شاء الله در مدت دوماه عملیات خواهیم داشت، تشکیل شده است.

حجت الاسلام صبوری اما جمعه کهک نیز در این  مراسم گفت: از چندی پیش اقداماتی در قالب قرار گاه ابوطالب در شهر کهک و روستا های اطراف شروع شده بود که با شروع عملیات حاج قاسم سلیمانی همزمان شده و این را به فال نیک می گیریم و اعضای این قرار گاه در مرحله اول گروه های جهادی هستند.

وی افزود: اگر ما بتوانیم جان یک نفر را در بحث کرونا هم نجات بدهیم که می توانیم، همین برای ما بس است .در بحث معنویت چه کسی غیر از روحانی می تواند معنویت بخشی کند.


امام جمعه فردو نیز در سخنانی گفت : به کمک صندوق ذخیرة الآخره بخش فردو فقط از بخش هزینه مراسمات ختم مرحومین که به این صندوق اهدا شده بود بیش از دویست تا سیصد میلیون تومان بسته های غذایی تهیه و در میان فقرا توزیع شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha