شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
راضیه رودانی پور

حوزه/معاون فرهنگی مدرسه علمیه فاطمه بنت الرسول (س) جاسک گفت: اهمیت و ارزش تحصیل در حوزه های علمیه زمانی بیشتر جلوه می کند که در کنار تحصیل تبلیغ هم صورت بگیرد.

خانم راضیه رودانی پور در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از هرمزگان، بیان کرد: تحصیل در حوزه های علمیه در واقع فراگیری علوم الهی برای توسعه دین اسلام است و این تلاش ارزشمند زمانی بیشتر نمود پیدا می کند که طلاب در کنار یادگیری این علوم به تبلیغ اسلام اهتمام داشته باشند.

وی با تأکید بر این مسئله که تحصیل علوم دینی امری ارزشمند است، افزود: ارزش این کار زمانی دوچندان می شود که طلبه روش های تبلیغ صحیح و کارآمد را نیز بیاموزد و در راه گسترش دین اسلام به کار گیرد.

رودانی پور با اشاره به اینکه انسان ها اکثر زمان خویش را صرف حضور در فضای مجازی می کنند، گفت: استفاده از ابزار فضای مجازی برای مبلغان دینی ضروری است و اساتید و مبلغان حوزه های علمیه با توجه به پیشرفت جامعه باید شیوه های تبلیغی نوین را در دستور کار خویش قرار دهند.

وی در پایان گفت : مسئولان حوزه های علمیه راه را برای آموزش شیوه های نوین تبلیغ و آموزش مبلغان جوان و پر نشاط فراهم کنند تا به امید خداوند بلند مرتبه در زمینه تبلیغ اسلام پیشرفت حاصل شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha