پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
حجت الاسلام طاهری

حوزه/ حجت‌الاسلام ذبیح‌الله طاهری، استاد حفظ قرآن حوزه علمیه، جهت سرکشی و ارزیابی مدارس قرآنی خوزستان، به این استان سفر کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خوزستان، حجت‌الاسلام ذبیح‌الله طاهری، استاد حفظ قرآن حوزه علمیه قم، برای سرکشی، ارزیابی، و امتحان از طلاب مدارس علمیه قرآنی استان خوزستان از یکشنبه مورخ ۹۹/۹/۲۳ وارد این استان شده و قراراست تا پنج‌شنبه این هفته وضعیت ۱۶ مدرسه قرآنی استان خوزستان را ارزیابی و برای آینده این مدارس برنامه‌ریزی کند.

حجت‌الاسلام طاهری، هم‌اکنون ۴ روز است که به این استان آمده و برنامه امروزش بازدید از مدارس قرآنی علی بن ابی‌طالب(ع) ایذه، المهدی(ع) مسجدسلیمان و امام رضا(ع) اهواز بوده و فردا مطالب را جمع‌بندی کرده و تصمیمات لازم را برای آینده مدارس قرآنی اتخاذ می‌کنند.

وی در روز اول سفر خود به مدارس قرآنی امام جعفر صادق(ع) اندیمشک، رضویه هویزه و حضرت قائم(عج) حمیدیه سفرکرده و از نزدیک فعالیت‌های قرآنی این مدارس را ارزیابی کرد.

همچنین در روز دوم سفر خود به مدارس قرآنی ابوالفضل العباس امیدیه، جامع موسی بن جعفر(ع) بهبهان، صاحب‌الزمان(ع) ماهشهر، امام خمینی(ره) بندر امام، و امام موسی کاظم(ع) شادگان سفرکرده و از زحمات مدیران این مدارس جهت پیگیری برنامه قرآنی طلاب، تقدیر کرد.

حجت‌الاسلام طاهری، در روز سوم سفر خود به مدارس قرآنی ولی‌عصر(ع)، امام خامنه‌ای، و امام مهدی(ع) اهواز و سیدالشهدا (ع) خرمشهر رفته و از طلاب برتر قرآنی این مدارس با اهدای جوایزی تقدیر کردند.

شایان‌ذکر است خوشبختانه مدارس قرآنی خوزستان در وضعیت مناسبی بوده و در حال حاضر مشغول حفظ جزء ۳۰ قرآن کریم هستند.

همچنین برنامه حفظ مدارس قرآنی به این صورت است که روزانه یک خط قرآن همراه با خطابه، منبر، ترجمه و تفسیر آن خط حفظ می‌شود.

در پایان گفتنی است حضور کلیه طلاب، استاد حفظ، مدیر مدرسه و معاون تهذیب هر مدرسه در کلاس‌های ارزیابی و همچنین بعد از کلاس ارزیابی حفظ طلاب، جلسه حجت‌الاسلام طاهری با مدیر و اعضای کادر مدرسه از بخش های جانبی این سفر می‌باشد.


انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha