جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین بهرام پور در آیین آغاز سال تحصیلی مدارس علمیه خوزستان

حوزه/ حجت‌الاسلام‌والمسلمین بهرام پورگفت: ترور شهید فخری زاده یک کار انتحاری توسط دشمن بوده و نشان‌دهنده استیصال، ناتوانی، یاس و ناامیدی دشمن است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مسعود بهرام پور، مدیر حوزه علمیه خوزستان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به فرا رسیدن چهلم شهادت شهید فخری زاده، اظهار داشت: ترور شخصیت‌های علمی یک کار انتحاری در دنیا بوده و کسی که به این کار دست می‌زند حتی از جانب دوستان خود مورد ملامت قرار می‌گیرد فلذا مشاهده کردین که اتحادیه اروپا نیز این حرکت را محکوم کرد.

وی افزود: انجام این ترورها توسط دشمنان ایران نشان‌دهنده‌ی استیصال، یاس و ناتوانی آن‌ها بوده و دشمنان ما متوجه شده‌اند که نمی‌توانند خط مقاومت را شکست دهند فلذا به سیم آخر زده و مانند کسی که در باتلاق گیرکرده دست‌وپا می‌زنند تا بتوانند خود را نجات دهند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین بهرام پور، ملت ایران را یک ملت هوشیار و همیشه درصحنه دانست و اذعان داشت: ملت ما یک ملت هوشیار، بیدار و درصحنه بوده و دشمنش را خوب شناخته و راه خود را پیداکرده است.

وی در ادامه گفت: خط مقاومت به رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری با سرعت به جلو پیش می‌رود و کاری از دست دشمن ساخته نیست و ان‌شاءالله با حرکت‌های دشمن‌شکنی که جمهوری اسلامی و خط مقاومت انجام می‌دهند اولاً آمریکایی‌ها از منطقه اخراج شده و ثانیاً رژیم اشغالگر صهیونیستی نابود خواهد شد.

مدیر حوزه علمیه خوزستان، گفت: دولتمردان نباید امیدی به برجام داشته باشند و برجام راهی بود که دشمنان ما با ترور شخصیت‌های بزرگ ما آن را ابطال کرده و نشان دادند نه دیروز که شروع برجام بوده و نه امروز که پایان برجام است به وعده‌های خود عمل‌نکرده و به هیچ سند و پیمانی پایبند نیستند.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان ما فقط به دنبال منافع خود هستند و توافق برد برد برای آن‌ها معنایی ندارد و فقط خودشان باید برنده باشند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین بهرام پور، تصریح کرد: برای انتقام از عاملان ترور شهید فخری زاده ، باید دو پاسخ سریع به دشمن دهیم که یکی از جانب نظام و دولتمردان است و دیگری از جانب مردم.

وی در پایان تصریح کرد: در پاسخ اول همان‌طور که مقام معظم رهبری فرمودند باید پاسخ دندان‌شکن و سختی به دشمن داده شود و البته در مقام دیپلماسی نیز باید این ترور از مجراهای قانونی پیگیری شده و نگذارند خون این شهید پایمال نشود و در پاسخ دوم ملت بزرگوار ما خصوصاً قشر تحصیل‌کرده و اساتید دانشگاه‌ها و دانشجویان ما که همه در خط انقلاب و مدافع انقلاب هستند باید همان‌طور که وقتی سردار سلیمانی به شهادت رسیدند نهضتی به راه انداختند که سردار سلیمانی‌ها در کشور تربیت شود امروز نیز باید یک پویش مردمی تشکیل داده و تلاش کنند که فخری زاده‌هایی برای این نظام تربیت کنند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha