دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۷ شوال ۱۴۴۵ | May 6, 2024
کد خبر: 933368
۲۷ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۱
دوماهنامه خلق

حوزه/ ماه­نامه تربیتی اخلاقی«خُلق» مهر و آبان سال ۱۳۹۹ موسسه فرهنگی دارالهدی منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، شماره ۷۹ دوماه­نامه تربیتی و اخلاقی«خلق» ویژه مهر و آبان ۱۳۹۹  با موضوع اخلاق اقتصاد در  ۷۲ صفحه با مطالب متنوع «نقاب سیاه»؛‌ «باب رزق»؛ «قله نشینان معرفت»؛‌ «دارایی و ناداری»؛‌«گنج نهان»؛ «دیکتاتوری اقتصادی»؛‌«قرض به خدا» و... منتشر شد.

 دو ماه­نامه تربیتی و اخلاقی«خلق» که به همت موسسه دارالهدی، منتشر می شود شامل مباحث علمی و اخلاقی از علما و فرهیختگان دینی و اجتماعی است .

در این شماره مباحثی از آیت الله حق شناس تحت عنوان علم اخلاق در راس علوم؛"تحمل شیرین" برگرفته از سخنرانی آیت الله ناصری ؛ مروری بر زندگی نامه آیت الله محمدتقی آملی و  "رزق آسمانی" مروری بر اسباب معنوی موثر در افزایش رزق درج شده است .

دارایی و ناداری شامل مروری بر دستور های اخلاقی درباره حالت توانگری و فقر، زشت و زیبای مصرف، اقتصاد قرآنی و نیز  معرفی دعای بیست و نهم صحیفه سجادیه برای گشایش در روزی از دیگر مباحث درج شده در این نشریه است .

 علاقه­ مندان برای تهیه این  نشریه می­­ توانند به نشانی  قم، خیابان،شهدا (صفاییه)، کوچه۲۳، پلاک۸، موسسه فرهنگی دارالهدی مراجعه کنند یا با شماره ۰۲۵۳۷۸۴۰۷۰۵ تماس بگیرند .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha