سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
تصاویر/ پیاده روی خادم‌یاران رضوی از مسجد امام حسن عسکری(ع) تا حرم مطهر حضرت معصومه(س)

حوزه/مسئولان مهریزی در نشست شورای هماهنگی خادمیاران رضوی، با تشریح اقدامات خادمیاران در دوران کرونا، از زحمات آنان تقدیر کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در یزد، رضا زارع زاده، شب گذشته در جلسه شورای هماهنگی خادمیاران رضوی شهرستان مهریز، ضمن قدردانی از کمک های خیری و فرهنگی این خادمیاران، اظهار کرد: خدمت به مردم یکی از نیازهای فطری انسان است و فلسفه رسالت انبیا خداجویی و خداپرستی است که بخشی از آن با دستگیری از نیازمندان و کمک به هم نوع محقق می شود.

فرماندار شهرستان مهریز با اشاره به اجرای ۲۰ طرح خیری در این شهرستان افزود: علاوه بر آمیزه های دینی، در آثار مشاهیر شعر و ادب ایران نیز بر یگانه بودن گوهر آفرینش انسانها و  اهمیت نیکوکاری و  خدمت به مردم تاکید شده است. 
 
در ادامه مسئول کانون مرکزی خادمیاران رضوی شهرستان مهریز ضمن ارائه گزارشی، عنوان کرد: با بروز مشکلات اقتصادی، آستان قدس برای حمایت از نیازمندان اقدام به اجرای طرح نان رضوی کرده است.

 محمدحسین دهقانی زاده با بیان اینکه نیمی از اعتبار این طرح توسط آستان قدس و نیمی دیگر  توسط خادمیاران رضوی شهرستان مهریز تأمین می شود، افزود: در این راستا، خادمیاران رضوی این شهرستان، مبلغ ۲۲۵ هزار تومان به ازای ۷۰ کارت تهیه نان کمک کرده اند که به حساب آستان قدس واریز شد و به زودی این کارت ها تهیه و در دسترس نیازمندان قرار می گیرد. 

وی اظهار کرد: تهیه ۱۵ سری جهیزیه ارزان و تحویل به نیازمندان به صورت قسطی، کمک نقدی به مبلغ ۲۳ میلیون تومان به بیمارستان برای خرید دستگاه پرینتر سیار و دوخت ماسک و تحویل آن به بیمارستان و ستاد نماز جمعه و مردم شهرستان از دیگر خدمات خادمیاران رضوی بوده است.  

دهقانی زاده اضافه کرد: قدردانی از زحمات پرستاران در روز پرستار نیز از دیگر برنامه های این کانون خادمیاری خواهد بود. 

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha