جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
مومنانه

حوزه/مرکز نیکوکاری امام رضا(ع) در شهر یاسوج محرومین و مستضعفین را در واپسین لحظات پاییز تنها نگذاشت. 

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از یاسوج، حجت الاسلام سید عبدالحمید خرام، رئیس قرارگاه جهادی امام حسین(ع) در گفت‌وگو با خبرنگار «حوزه» در یاسوج، اظهار کرد: همزمان با میلاد با سعادت حضرت زینب (س) و روز پرستار، مرکز نیکوکاری امام رضا با همکاری کمیته امداد، جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان، دفتر آستان قدس رضوی، مرکز نیکوکاری آبشار عاطفه ها و پایگاه های مقاومت محل تعداد ۱۶۰بسته غذایی به ارزش هر بسته سه میلیون ریال تهیه، بسته بندی و میان نیازمندان توزیع کرد.

رئیس قرارگاه جهادی امام حسین(ع) بیان کرد: بسته های معیشتی غذایی شامل مرغ، برنج، روغن، ربع گوجه به همراه ۱۶۰ بسته میوه شب یلدا با  بسته فرهنگی  بین خانوارهای نیازمند توزیع شد و برآورد اعتباری آن چهارصد و هشتاد میلیون ریال برای این مرحله بوده است.

طلبه جهادی کهگیلویه و بویراحمدی افزود: بسیاری از گروه ها و اقشار با هدف کمک به همنوعان در بلندترین شب سال دست به کار شدند و مرکز نیکوکاری امام رضا (ع)  را در یاری محرومین و مستضعفین تنها نگذاشتند. 

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • محمد مهدی اسلامی IR ۲۰:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۳۰
    0 0
    با سلام و احترام بر خوانندگان عزیز در اینجا و بیاد دوستان خوبمان در وب سایت خوب پارسینه که حالا از آن محرومم و نیز برای عزیزانمان در اینجا اگر بزرگوارانمان در این وب سایت خوب و دوست داشتنی انتشارش را صلاح بدانند . آمد این یلدا ، بگذرد امشب __هان مواظب باش ،تا نکنی تب __ سال دیگر نیز ،یلدائی آید __آدمی باید از خودش پاید __ ای سروش جانم ،میا در خروش __متاعی داری هم اکنون بفروش __ خاطراتت را حفظ کن از سرما __تا بدانی بعد ، قدر هر گرما __ این هم برای این که در این شب زمستانی برای شادی دوستان عزیزمان گفتم که نشان داده باشم تا زنده ام همیشه بیادشان هستم و دوستشان دارم . با آرزوی شادمانی و موفقیت خوانندگان عزیز ، وعرض ادب واحترام . محمد مهدی اسلامی .