دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
مرهونی

حوزه/ مدیر بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها شعبه آبدان گفت: جشن تکلیف ،سرآغاز فصل عبادت وبندگی وارتباط انسان با خداوند متعال است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بوشهر، رضا محمدی، شامگاه یکشنبه در مراسم جشن تکلیف دختر دانش آموز  با تبریک میلاد با سعادت حضرت زینب(س) و همچنین روز پرستار گفت: این طرح در قالب پروانه های محرابی در جوار حرم مطهر شهدای گمنام آبدان برگزار شد.

مدیر بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها شعبه آبدان گفت: این جشن که با رعایت پرتکل بهداشتی برگزار شد مقدمه ای برای برقراری ارتباط دانش آموزان با خالق هستی است و شما از امروز دربرابر خداوند متعال باید با انجام تکلیف دینی از گناه دوری کنید تا آینده خود را بسازید وسعادتمند شوید.

حجت الاسلام مصطفی مرهونی نیز در این مراسم اظهار داشت: وظیفه خانواده ها و مربیان این است که دانش آموزان امروز را به گونه ای تربیت کنند که بتوانند انسان های وارسته و مفیدی برای آیندهجامعه شده وآینده سازان معنوی کشور باشند.

مدیر گروه جهادی فاطمیون در ادامه با توصیه به رعایت حجاب و عفاف نیز گفت: دختران با حفظ حجاب ارزش و اهمیت پیدا می کنند و از گرایش به آسیب های اجتماعی حفظ خواهند شد.

وی ضمن تبریک میلاد حضرت زینب(س) و روز پرستار بیان داشت: بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها برنامه های خوبی جهت جشن تکلیفجشن تولد ویژه فرزندان ایتام، کمک های مومنانه در این مدت انجام داده است  که جای تقدیر دارد.

حجت الاسلام مرهونی نماز، روزه و خواندن قرآن را از نعمت های خوب خدا برشمرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha