جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
ستاد اجرایی فرمان امام

حوزه/مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در کهگیلویه و بویراحمد گفت: این ستاد از ابتدا تاکنون بیش از ۳۵۷ میلیارد تومان در استان هزینه کرده است.

شایان نادری در گفت‌وگو با خبرنگار «حوزه» در یاسوج با اشاره به خدمات و اقدامات ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) از ابتدای شکل‌گیری تاکنون در استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: ستاد اجرایی تاکنون در استان ۳۵۷ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان در زمینه‌های مختلف هزینه کرده است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: این مقدار اعتبار در زمینه‌های مختلف معیشتی، زیربنایی و اشتغال‌زایی در استان هزینه شده است.

وی به آخرین اقدام ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در استان که با مشارکت آبفا صورت گرفته اشاره کرد و گفت: امروز و طی یک ویدئو کنفرانس با حضور دکتر مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) که ۲۸ هزار طرح در کشور افتتاح شد، در شهرستان باشت از توابع استان کهگیلویه و بویراحمد مخزن آب ۲۰۰۰ مترمکعبی این شهر با هزینه ۳۰ میلیارد ریالی افتتاح شد.

نادری ادامه داد: این مخزن به طور مشترک از سوی ستاد اجرایی و آبفای استان به مردم شهر باشت هدیه شد که سهم هر یک از این دو دستگاه و نهاد ۱۵ میلیارد ریال بوده است.

وی با اشاره به این که از مجموع این ۲۸ هزار طرح و پروژه در کل کشور ۱۴ هزار پروژه زیربنایی و ۱۴ هزار پروژه نیز اشتغال‌زایی بوده است، افزود: ۱۴ سال از عمر با برکت این ستاد می‌گذرد و تاکنون خدمات بی‌بدیلی به مردم محروم و مستضعف در اقصی نقاط کشور داشته است.

وی به سایر اقداماتی که ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در استان در دستور کار دارد اشاره کرد و گفت: ستاد اجرایی ۱۰۰۰ واحد مسکونی واحد مسکن ملی در شهر یاسوج احداث می‌کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha