شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام مختار سلیمانی مدیر مدرسه علمیه حافظین قرآن کرمانشاه

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه حافظین قرآن حاج شهبازخان کرمانشاه با اشاره به این که اقدامات رئیس دستگاه قضا بوی مکتب حاج قاسم می دهد، گفت: اقدامات انقلابی رئیس دستگاه قضا، مایۀ امید دوستان انقلابی و یأس مفسدان اقتصادی شده است

حجت الاسلام مختار سلیمانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، با اشاره به اینکه مدیریت جهادی رئیس دستگاه قضا اثر وضعی در سایر مجموعه های نظام  اسلامی دارد، اظهار داشت: تحولات اساسی در محاکمات قضایی، نور امید به آینده ای روشن را در دلهای مردم عدالتخواه نوید می دهد.

مدیر مدرسه علمیه حافظین قرآن حاج شهبازخان کرمانشاه ادامه داد: ورود دستگاه قضا در برگرداندن برخی واگذاری ها در اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی به بیت المال، که به اسم خصوصی سازی موجب تعطیلی بسیاری از بنگاه های تولیدی و بیکاری کارگران می شد، قابل تحسین است.

وی تصریح کرد: عملکرد مدیریت جهادی رئیس قوه قضاییه حتی در ایام «شیوع کرونا» ثابت کرد، این روحیه انقلابی است که خدمت به مردم را در اولویت همه امور می داند.

حجت الاسلام سلیمانی بیان کرد: رئیس قوه قضاییه حتی ایام کرونا در سفر استانی، پیش از شروع جلسۀ شورای اداری استان خراسان شمالی، پای درد و دل رانندگان وانت بارها نشست و مشکلات آنها را حل می کند، خود این رفتار مایه دلگرمی مردم به نظام است.

مدیر مدرسه علمیه حافظین قرآن حاج شهبازخان کرمانشاه گفت: اقدامات انقلابی رئیس دستگاه قضا، مایۀ امید دوستان انقلابی و یأس مفسدان اقتصادی شده است.

حجت الاسلام سلیمانی اظهار کرد: این روزها که خبر خرید واکسن خارجی داغ شده و برخی مدیران به دنبال دلالی هستند، شایسته است رئیس دستگاه قضا به جدیت وارد عرصه مبارزه با زالوصفتانی شود که با جان مردم بازی می کنند.

وی در پایان گفت: اگر نبود مدیریت جهادی و روحیه انقلابی رئیس دستگاه قضا، در بحران مدیریت اقتصاد و احتکار کالا و اجناس ضروری مردم، همچنین برخورد عادلانه با مفسدان اقتصادی، وضعیت به گونه ای دیگر بود. 

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha