جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام جعفری مهر

حوزه/مدیرکل مرکز خدمات حوزه علمیه کهگیلویه و بویراحمد گفت: وضعیت معیشتی طلاب و روحانیون استان مناسب نیست و اکثر خانوادهای آنان در مضیقه هستند.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از یاسوج، حجت الاسلام جعفری‌مهر، مدیر کل مرکز خدمات کهگیلویه و بویراحمد، در نشست مجمع خیرین خواهران استان اظهار داشت: وضعیت معیشتی طلاب و روحانیون استان مناسب نیست و اکثر خانوادهای آنان در مضیقه هستند.

مدیر مرکز خدمات حوزه‌ علمیه کهگیلویه و بویراحمد گفت: وقتی طلبه قصد ازدواج داشته باشد می بینیم که توانایی خرید اقلام ضروری و جهیزیه را ندارد. در چنین وضعیتی به یک مجمع خیرین با دغدغه و جهادی نیاز هست؛ مرکز خدمات در زمینه تشکیل مجمع خیرین باید تشکیلاتی و هدفمند قدم بردارد؛ ان شالله به همت مجمع خیرین خواهران منتظر هدف های بزرگ در این زمینه خواهیم بود.

اهدای جهیزیه به طلاب نیازمند

حجت الاسلام جعفری مهر همچنین در گفتگو با خبرنگار حوزه با بیان لزوم تحقق منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر ترویج فرهنگ نیکوکاری در جامعه و با هدف مشارکت در امر خداپسندانه اظهار کرد: در راستای تامین جهیزیه طلاب کم‌برخوردار اقداماتی انجام شده که در روز ولادت حضرت زینب سلام الله علیها به  چند تن از طلاب جوان استان به کمک خیرین جهیزیه اهدا شد.

مدیرکل مرکز خدمات حوزه علمیه کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه یکی از رسالت و فعالیت‌ها این مرکز فراهم کرن جهیزیه برای طلاب کم برخوردار است، اظهار کرد: به مناسبت ولادت حضرت زینب سلام الله علیها اسوه صبر و استقامت، به سه زوج جوان طلبه هر کدام یک سری جهیزیه اهدا گردید.

وی ادامه داد: امید است توفیق انجام وظایف خاصه رسالت اصلی و اساس طلبگی یعنی تبلیغ و رساندن پیام دین و قرآن را به مردم داشته باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha