جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
خیریه شهید شفیعی

حوزه/ به همت یک زوج طلبه ده ها بسته معیشتی میان نیازمندان و خانواده های کمتر برخوردار توزیع شد.

حجت الاسلام احمد قادری، مسئول خیریه شهید شفیعی در گفت  وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، اظهار داشت: موسسه خیریه شهید محمد رضا شفیعی، بیش از یک دهه است که توسط یک زوج طلبه، به ترویج فعالیت های فرهنگی، تبلیغی، ترویجی، عام المنفعه اجتماعی و مددرسانی به نیازمندانِ آبرومند، می پردازد.

این روحانی طرح امین به انگیزه خود و همسرش در تاسیس این موسسه خیریه اشاره کرد و افزود: بنده و همسرم، تصمیم گرفتیم در کنار فعالیت های اصلی خود، قدمی برای اسلام و انقلاب برداریم و به جای این که همچون مُشتی هنرمند نما و سلبریتی که در رسانه های فارسی زبان خارجی و داخلی، به سیاه نمایی از وضعیت کنونی ایران اسلامی، می پردازند، به اندازه توان، خدمتی به  مردم عزیز و نیازمند کنیم و قدمی هر چند کوچک، برای شادی دل مردم سرزمین مان انجام دهیم؛ زیرا به قول سعدی، به عمل کار بر آید به سخندانی نیست!

حجت الاسلام قادری با بیان این مطلب گفت: بحمدالله این اقلام، شامل ده ها بسته میوه، شکلات و گوشت گرم گوسفندی بوده است که بین نیازمندانِ مناطق کم برخوردار و بی بضاعت که تحت پوشش این خیریه بوده اند، توزیع شد.

وی با اشاره به این که این خیریه، کاملا به صورت ‌جهادی وآتش به اختیار عمل می کند و به هیچ ارگان یا نهادی وابسته نیست گفت: اگر چه که مردم در شرایط فعلی، در یکی از بدترین و سخت ترین شرایط معیشتی قرار دارند، اما بارها تجربه کرده ایم که با حمایت های مادیِ و معنوی(هر چند کوچک)، می توان مرهمی بر آلام آنها بود.

مسئول خیریه شهید شفیعی، اقدامات خیرخواهانه و  کمک مومنانه را از جمله وظایف آحاد مختلف جامعه اسلامی و موجب جلب توجه فقرا و نیازمندان و یکی از راه های کسب رضایت امام عصر ارواحنافداه، توصیف کرد.

وی گفت: اگر چه که خدمات رسانی خیریه، سابقه ای بیش از ۱۰ ساله دارد، اما فرمان امسال حضرت آقا مبنی بر #کمک_مومنانه، روح تازه ای در کالبد فعالیت های خیریه، دمید.

حجت الاسلام قادری، وسعت فعالیت های خیریه را در سطح استان های خراسان رضوی، کرمان، اصفهان، چهار محال و بختیاری، فارس و قم دانست و از خیرین و نیکوکاران دعوت نمود تا با حمایت از فعالیت های جهادی، دل خانواده های نیازمند را شاد و باقیات الصالحاتی برای آخرت فراهم نمایند.

علاقه مندان و خیران می توانند به منظور مشارکت در این امر مهم علاوه بر تماس با شماره ۰۹۱۹۵۴۱۹۵۰۵ جهت ارتباط در بستر فضای مجازی به نشانی های ذیل مراجعه کنند،

نشانی خیریه؛

واتساپ

https://chat.whatsapp.com/LOYM۶tAI۴۲dGauiu۱cS۷Ah

ایتا shahidmohammadrezashafiei@

انتهای پیام  ۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha