جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
9 دی

حوزه / حماسه نهم دی ماه خروش ملت ایران علیه فتنه گران و مزدوران جبهه کفر و بیعت عملی و تداوم همراهی امت با ولایت و امامت فقیه عادل است.

به گزارش خبر گزاری حوزه در تبریز، متن بیانیه طلاب و روحانیون آذربایجان شرقی به مناسبت ۹ دی بدین شرح است :

بسم الله الرحمن الرحیم

هوالعزیز

اَلا وَ لا یَحمِلُ هذَا العَلَمَ اِلاّ اَهلُ البَصَرِ وَ الصَّبر

حماسه نهم دی ماه خروش ملت ایران علیه فتنه گران و مزدوران جبهه کفر و بیعت عملی و تداوم همراهی امت با ولایت و امامت فقیه عادل است.

در فتنه ۸۸ همه جبهه کفر با تمامی توان وارد میدان شدند تا به خیال خام خویش شاید بتوانند عمود ولایت را از بین برده و برای همیشه علم حکومت منتظران قیام حضرت مهدی (عج) بر زمین بزنند. اما بصیرت مردم و مدیریت عالی و بی مثال علمدار انقلاب امام خامنه ای عزیز طومار فتنه گران را در هم پیچیده و با نوای علمداری اش همه ملت را از خطر فتنه حساس و مهم سبز دشمنان آگاه نموده و ملت را پای صحنه آماده و استوارد نمود.

حماسه نهم دی مختص به سال ۸۸ نبوده و برکات زیادی داشته است. از سال ۸۸ تاکنون طی ۱۱ سال گذشته هر سال فتنه ای پیچیده تر و خطرناک تر طراحی و آماده عملیات گردیده است ولی بخاطر بصیرتی که در نهم دی ماه خداوند در این ملت متبلور نمود و هرسال ابعاد جدید از فتنه ۸۸ نمایان می شود و بصیرت افزایی ملت روز به روز افزایش می یابد.

خروش حماسی مردم تبریز در هشتم دی ماه به وقوع پیوست و ایران را یکپارچه و برای حماسه عظیم نهم دی ماه آماده کرد.

اینک در یازدهمین سالگرد این حماسه عظیم اینجانبان جمعی از اساتید، کارکنان ، روحانیون و طلاب حوزه های علمیه استان آذربایجان شرقی بخاطر شرایط کرونایی به نمایندگی از جامعه عظیم حوزویان با رعایت قوانین بهداشتی گرد هم آمده و در این تجمع اعلام می داریم:

  1. فتنه گران بدانند که ملت ایران بصیرت خود را هر ساله بیشتر نموده و اجازه هیچ توطئه ای به فتنه گران نخواهد داد.
  2. اقدام به موقع و مطلوب ائمه جمعه ۴ استان در دیپلماسی فرهنگی دو فتنه طراحی شده اخیر در قضیه جنگ ارمنستان و آذربایجان و قضیه ترکیه را خنثی نمودند، جای تقدیر و تشکر را داشته و بی شک این اقدامات در راستای تداوم بصیرت افزایی ملت عزیز ایران خواهد بود.
  3. دشمنان با استفاده از برخی عناصر ساده لوح و زبیر های سیاسی سعی دارند تا با هتاکی ابلهانه این افراد ساحت مقدس ولایت و امامت فقیه عادل و رهبری بی مثال امام خامنه ای را زیر سوال ببرند، غافل از اینکه نوری که خدای منان افروخته است هرگز خاموش نمی شود و مردم ایران خصوصا روحانیت و مردم غیور آذربایجان تا پای جان پای ولایت ایستاده است.
  4. از نشانه های بصیرت مسئولین و بلوغ آنها و امتحان عظیم آنها خدمت به مردم محروم می باشد و از نظر ما هر مسئولی که به ملت و کشور خدمت نمی کند خائن به انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده و صلاحیت مسئولیت در کشور را ندارد.
  5. خون پاک شهید سلیمانی و یارانش و شهید فخری زاده دانشمند هسته ای هرگز از اذهان پاک نمی شود و انقام سختی که حضرت آقا وعده آن را داده اند مورد انتظار قاطبه مردم و جامعه روحانیت می باشد که ان شاءالله به زودی عملی خواهد شد.
  6. ضمن گرامیداشت شهادت حضرت فاطمه زهرا و روز بصیرت و میثاق امت با ولایت که در حقیقت و واقع امر منشا ظهور چنین حماسه های ماندگار همان درس گرفتن و تبعیت کردن امت از سیره عملی حجت های الهی بر روی زمین می باشد بار دیگر با رهبر انقلاب امام خامنه ای تجدید بیعت کرده و از تمام دشمنان مسیر امامت و ولایت تبری می جوییم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha