سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
برزیده

حوزه / یک کارگردان سینما و تلویزیون اظهار کرد: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، نمود بارز اخلاص بود، برای همین شهادت برای وی بهترین هدیه خداوند بود.

حسن برزیده، کارگردان سینما در گفت‌وگو با خبرگزاری حوزه، درباره دیدارشان با مقام معظم رهبری گفت: دیدار با رهبری فرصت بسیار عالی بود تا حرف‌های اهالی سینما و مردم را به صورت مستقیم با ایشان مطرح کنم. درباره نگاه ایشان به سینما باید بگویم، آشنایی مقام عظم رهبری با سینما نکته جدیدی نیست که کسی از آن خبر نداشته باشد. ایشان در این حوزه آگاه (هنر هفتم) است، حتی آنگونه که شنیده‌ام فیلمنامه نیز مطالعه می‌کنند و اگر لازم باشد به آن سناریو کمک نیز می‌کنند.

این کارگردان ادامه داد: درباره میزان فیلم دیدن ایشان نیز همین اندازه بگویم که وی از خیلی‌ها بیشتر فیلم می‌بینند، حتی باید بگویم ایشان از وزیر ارشاد هم بیشتر فیلم می‌بینند. وی دائم با اهالی سینما به ویژه کارگردان‌ها دیدار انجام می‌دهند. برای همین به تاثیرات سینما و کارکردش کاملاً واقفند.

برزیده درباره ساخت فیلم درباره سردار سلیمانی هم چنین توضیح داد: مردم با حضور خود در مراسم تشیع پیکر سردار سلیمانی نشان دادند که ایشان را تا چه حد دوست دارند. این مسئله نیز مختص به گروه یا قشری خاصی نبود، بلکه از همه سلیقه‌ها در این اتفاق حضور داشتند، برای همین باید دید برنامه‌ها یا جشنواره‌هایی که با نام سردار سلیمانی برگزار می‌شود تا چه حد برگرفته از مردم است؟ اگر این ویژگی وجود داشت پس می‌توان به این مراسم نگاهی مثبت داشت، والا تنها اتفاقی سفارشی هستند.

وی افزود: چند ما پیش از شهادت سردار سلیمانی با ایشان دیداری داشتیم. یک ویژگی در رفتار وی کاملاً مشخص بود. آنهم اخلاصی بود که در رفتار و گفتارش وجود داشت فردی که مخلصانه جانش را برای امنیت مردم کف دست گرفته بود. جالب است بدانید وی به شدت پرهیز داشت از اینکه  به جناح خاصی وابسته باشد و تنها هدفش خدمت به مردم بود.

این کارگردان در پایان تاکید کرد: اخلاصی که در رفتار وی وجود داشت نتیجه‌اش عزتی بود که خداوند به وی اعطا کرد و توانست به مقام شامخ شهادت نائل آید، زیرا به‌نظرم شهادت بهترین هدیه‌ای بود که خداوند می‌توانست به وی دهد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha