پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
واعظ موسوی در بیستمین اجلاسیه اساتید سطوح عالی و خارج حوزه علمیه قم

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین واعظ موسوی گفت: ارتباط و تبلیغ دو عرصه مهمی است که باید برای نشر دین و مکتب شیعی بیش از پیش به آن توجه شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه،حجت الاسلام والمسلمین واعظ موسوی در مراسم امضای تفاهم نامه انجمن علمی ارتباطات و تبلیغ حوزه و معاونت تبلیغ و امور فرهنگی حوزه های علمیه با بیان این که  ۹ دی روز بیعت با ولایت و رهبری است، گفت: در این روز مردم با حضور شان بار دیگر با رهبر انقلاب بیعت کرده و مشت محکمی بر دهان یاوه گویان داخلی و خارجی زدند.

رئیس انجمن علمی ارتباطات و تبلیغ حوزه با بیان این که شهید سردار سلیمانی نماد استکبار ستیزی بود و برای همین نتوانسته اند حضور را در این دنیا تحمل کنند و نهایتا او را ترور کردند، افزود: با این وجود دشمنان هنوز در شناخت مکتب ناب و شیعی درمانده اند و نمی دانند شهادت مقدمه برای پیروزی و اهداف بلند برای دنیای اسلام است.

وی در ادامه با بیان این که مسئولیت معاونت تبلیغ امری بسیار سنگین است و باید برای اهداف و اجرای مؤثر تبلیغ تلاش کرد، اظهار داشت: عرصه ارتباطی و تبلیغ در هر مکتب فکری از جایگاه ویژه ای برخوردار است.

رئیس انجمن علمی ارتباطات و تبلیغ حوزه، بیان داشت: بر این باوریم که مکتب شیعی دارای دشمنان زیادی است، ولی تلاش علما تا کنون این بوده این مکتب را نسل به نسل منتقل کنند. در این رابطه باید فعالیت های جدی تری انجام شود و حتی تفاهم نامه هایی صورت گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین واعظ موسوی گفت: ارتباط و تبلیغ دو عرصه مهمی است که باید برای نشر دین و مکتب شیعی بیش از پیش به آن توجه شود. در این رابطه لازم است بین معاونت تبلیغ و امور فرهنگی حوزه های علمیه و انجمن علمی ارتباطات و تبلیغ حوزه، تفاهم نامه ای هم صورت بگیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha