پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
تبریز

حوزه / حجت الاسلام خدیوی، جنگ امروز را جنگ روایت ها دانست و گفت: یکی از آن روایت های غلط عوض کردن جای جلاد و شهید است؛ روح الله زم مزدور و خائن به کشور و ملت را شهید معرفی می‌کنند، این همان روایتی است که صدام و ریگی را شهید می داند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز،  حجت الاسلام علی خدیوی، امروز در مراسم گرامیداشت حماسه ماندگار ۹ دی و اولین سالگرد شهادت سردار دلها که در تالار علامه جعفری دانشگاه تبریز بصورت مجازی برگزار گردید، تصریح کرد: در انتخابات سال ۸۸ نامزدهای ریاست جمهوری با گرفتن صلاحیت از مراجع قانونی وارد صحنه انتخابات شدند و مردم نیز با حضور گسترده خود انتخابات با شکوهی را رقم زدند.  

وی ادامه داد: یکی از نامزدها در ساعات پایانی روز انتخابات، ادعای پیروزی پیش از موعد کرد و حرفهایی بر زبان آورد که مردم احساس کردند جامعه را به سمت اختلاف افکنی و تفرقه افکنی سوق می دهد، لذا بیشتر مردم همان اوایل از جریان فتنه ای که در حال شکل گیری بود جدا شدند، اما عده‌ای ادامه دادند.  

رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاههای آذربایجان شرقی در ادامه با اشاره به خطبه تاریخی و روشنگرانه مقام معظم رهبری بعد از انتخابات گفت: برخی ها هم در آن فضای غبارآلود بعد از شنیدن خطبه های تاریخی رهبر فرزانه انقلاب خود را از جریان فتنه جدا کردند و عده قلیلی همچنان اصرار به فتنه انگیزی داشتند و در هر فرصتی که پیش می آمد فتنه انگیزی می‌کردند تا اینکه در روز عاشورا آن هتک حرمت ها اتفاق افتاد و ماهیت فتنه عیان شد.  

وی با مرور اتفاقات عاشورای سال ۸۸ افزود: از آنجایی که ماهیت عاشورا نفاق زدایی است، اتفاقات عاشورای سال ۸۸ باعث شد غبار فتنه کنار زده شود و دستان فتنه انگیز استکبار نمایان گردد، این در حالی بود که دشمنان با تمام قدرت وارد شده بودند، سفارتخانه ها و کارکنانشان و رسانه های غربی همه پای کار بودند و علیه انقلاب عمل می‌کردند و در کنار آن هم هوای نفس و قدرت طلبی، برخی از خواص را هم وارد میدان کرده بود.  

حجت الاسلام خدیوی ادامه داد: بعد از جریان عاشورای ۸۸ و آشکار شدن چهره نفاق فتنه‌گران، مردم به میدان آمدند و حماسه عظیم ۹ دی را خلق کردند که از مهمترین دستاوردهای انقلاب بود.

رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در آذربایجان شرقی با بیان اینکه به تعبیر رهبر انقلاب امروز جنگ، جنگ روایت هاست، افزود: بزرگترین گناه فتنه گران در سال ۸۸ بیان روایت های اشتباه از ماجرای انتخابات بود که بین مردم و انقلاب فاصله انداخته بود؛ امروز هم بعد از ۱۱ سال ممکن است بازهم روایت های غلط از آن ماجراها و یا از اتفاقات سالهای اخیر در جامعه مطرح شود که منجر به فتنه گردد.  

وی ادامه داد: امروز هم شاهدیم که از موضوع برجام روایت های مختلفی بیان می‌شود؛ برخی آن را گلستان برجام می دانند و علیه نیروهای انقلابی موضع می‌گیرند که شما زبان دنیا را نمی فهمید. اگر به بیانات رهبری توجه کنید و با جملات مسئولین مقایسه کنید، می‌بینید که با چه روایت های نادرست دارند آدرس‌های غلط به مردم می‌دهند.  

حجت الاسلام خدیوی با توجه به اهمیت بالای روایت صحیح از اتفاقات و حوادث، به ادعاهای اخیر از سوی آقای امجد اشاره کرد و گفت: یکی از آن روایت های غلط عوض کردن جای جلاد و شهید است؛ روح الله زم مزدور و خائن به کشور و ملت را شهید معرفی می‌کنند، این همان روایتی است که صدام و ریگی را شهید می داند؛ من از شما سؤال می‌کنم اینان شهیدند یا سردار دلها که با تمام وجود خود را فدای اسلام و انقلاب کرده بود؟ این افراد از دلدادگان فتنه ۸۸ بودند و از ریزشهای انقلاب محسوب می‌شوند؛ اینان بدانند که مردم چهره واقعی آنان را می‌شناسند و با بصیرت و آگاهیشان ادعاهای کذب و نادرست را باور نمی‌کنند.  

وی در پایان با اشاره به اهمیت زنده نگهداشتن مکتب سردار دلها، گفت: خون این شهید برکات فراوانی برای ملت ایران و کشورهای منطقه داشته است و در آینده ای نه چندان دور شاهد خروج کامل نیروهای آمریکایی از منطقه خواهیم بود و ما نیز برای اقتدار ایران عزیزمان باید ادامه دهنده راه مکتب سردار دلها باشیم.  

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha