پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
سلیمانی

حوزه / مدیر مرکز نیکوکاری ولایت و مهدقرآن کریم آران و بیدگل از توزیع ۱۸۰۰ بسته معیشتی در ۶ رزمایش کمک مومنانه به ارزش ۵۴۰ میلیون تومان و اهدای ۵۰ تبلت رایگان به ارزش ۱۵۰ میلیون تومان بین دانش آموزان نیازمند خبر داد.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، حجت الاسلام حجت الله جلالی، مدیر مرکز نیکوکاری ولایت و مهدقرآن کریم آران و بیدگل در مراسم اجرای طرح کمک مومنانه حاج قاسم سلیمانی گفت: این مرکز با ۱۳ شعبه فعال در شهرستان های کاشان و آران و بیدگل فعالیت می کند.

وی به وجود مهد کودک قرآنی، دبستان، دبیرستان و رشته های مرتبط قرآنی دانشگاهی در مرکز نیکوکاری ولایت آران و بیدگل اشاره کرد و افزود: این مرکز با تربیت بیش از ۲۸۰  حافظ کل قرآن، نهج البلاغه، صحیفه سجادیه و هزار حافظ اجزای مختلف قرآن، نقش مهمی در فعالیت های قرآنی منطقه داشته است.

مدیر مرکز نیکوکاری ولایت و مهدقرآن کریم آران و بیدگل ادامه داد: در حال حاضر بیش از ۴ هزار نفر در مراکز آموزشی این موسسه مشغول به تحصیل می باشند، ضمن اینکه ۱۲۰۰ مربی نیز در رشته های مختلف قرآنی تربیت شده اند.

حجت الاسلام جلالی به توزیع  ۱۸۰۰ بسته معیشتی در ۶ رزمایش کمک مومنانه به ارزش ۵۴۰ میلیون تومان طی یک سال گذشته اشاره کرد و گفت: در این مدت علاوه بر توزیع ۵۰۰ بن کالا به ارزش ۱۵۰ میلیون تومان، ۲۵ سری جهیزیه نیز به ارزش ۶۰۰ میلیون تومان بین زوج های جوان نیازمند توزیع شده است.

وی به ایجاد اشتغال برای ۱۲۰ نفر و انعقاد تفاهم نامه با کمیته امداد امام خمینی (ره) جهت احداث ۴۰ واحد مسکونی به مبلغ ۴ میلیارد تومان برای نیازمندان اشاره کرد و یادآور شد: آموزش خانواده و مشاوره به ۳ هزار نفر، سفرهای زیارتی  ۶۰ نفر از مددجویان، کمک ۸۰ میلیون تومانی به سیل زدگان و کمک های آموزشی ۱۰۰ میلیون تومانی از دیگر فعالیت های این مرکز می باشد.

حجت الاسلام جلالی همچنین از توزیع ۵۰ تبلت رایگان به ارزش ۱۵۰ میلیون تومان بین دانش آموزان نیازمند خبرداد و گفت: کمک حمایتی طرح فرزندآوری، پرداخت وام قرض الحسنه، کمک های فرهنگی، چاپ کتاب، برشور، فعالیت در فضای  مجازی، کمک یک و نیم میلیارد تومانی برای خرید و احداث مکان برای فعالیت فرهنگی و حمایت معیشتی ویژه ۸۰ نفر از طلاب از دیگر فعالیت های این مرکز طی یک سال گذشته است.

در پایان این مراسم از مددکاران و خیّرین این مرکز با اهدای لوح تقدیر تجلیل شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha