جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حوزه علمیه یزد

معاون آموزش حوزه علمیه استان یزد گفت: در آینده نزدیک تمام مراحل امور پایان نامه ها از تشکیل کمیته بررسی موضوعات تا دفاع به استان واگذار می شود.

حجت الاسلام سید عباس حسینی پور معاون آموزش حوزه علمیه استان یزد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، از همکاری معاونت آموزش استان با طلاب علاقه مند نگارش پایان نامه سطح ۳ خبر داد.

وی افزود: طلاب پس از موفقیت در امتحانات کتبی و شفاهی پایه دهم در صورت دارا بودن معدل بالای ۱۴ می بایست جهت دریافت مدرک علمی سطح ۳ اقدام به نگارش پایان نامه کرده و امور مربوط به پایان نامه را از طریق مدارج علمی مرکز مدیریت حوزه های علمیه در قم پیگیری کنند، لذا برای راحتی طلاب، زمینه ای در معاونت آموزش استان فراهم شده تا طلاب علاقه مند امور مربوط به پایان نامه ها را در استان پیگیری کنند.

معاون آموزش حوزه علمیه استان یزد، درباره زمان استفاده از این طرح، گفت: علاقه مندان تا پایان دی ماه فرصت دارند جهت ثبت نام مشخصات خود را که شامل نام و نام خانوادگی، شماره پرونده و شماره تماس از طریق پیام رسان ایتا به آدرس @AmoozeshYazd ارسال کنند.

 حجت الاسلام حسینی پور در پایان درباره واسپاری امور پایان نامه ها به استان، گفت: با پیگیری هایی که از سوی این معاونت انجام شده مقدمات واسپاری امور پایان نامه ها در حال انجام بوده و در آینده نزدیک تمام مراحل امور پایان نامه ها از تشکیل کمیته بررسی موضوعات تا دفاع به استان واگذار می شود و در استان اجرایی خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha