یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام پیام ملکی مدیر مدرسه علمیه حضرت ولی عصر(عج) کنگاور

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه حضرت ولی عصر(عج) کنگاور گفت: حضور مردم در تمامی صحنه های سرنوشت ساز در بیش از چهار دهه از عمر انقلاب اسلامی، برخلاف رژیم طاغوت که هیچ گونه دخالتی در امور مملکتی نداشتند، از برکات ولایت فقیه است.

حجت الاسلام پیام ملکی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، با اشاره به هجمه های جریان نفوذ علیه ولایت فقیه، اظهار داشت: استکبار جهانی پس از قطع امید از برگشت مجدد به این کشور، با حمایت از ضد انقلاب، تحریک صدام در حمله به ایران و تحریم همه جانبه، به دنبال تضعیف نظام اسلامی است.

مدیر مدرسه علمیه حضرت ولی عصر(عج) کنگاور ادامه داد: یکی از بزرگترین دستاورد های ارزشمند نظام سیاسی ایران اسلامی به منصه ظهور رسیدن «مردم سالاری دینی» است.

وی تصریح کرد: از آنجا فلسفه قیام علیه رژیم طاغوت پهلوی، روی کارآمدن تعالیم و دستورات اسلام در نظام جمهوری اسلامی ایران بود، این خواسته بر حق منطبق بر آرمان‌های عدالت‌خواهانه است.

حجت الاسلام ملکی بیان کرد: چه کسی است که نداند در 4 دهه اخیر، شاهد هر دو سال یک انتخابات در این کشور بوده ایم که نتیجه آن حاکم شدن اراده مردم بوده است.

مدیر مدرسه علمیه حضرت ولی عصر(عج) کنگاور خاطر نشان کرد: با نیم نگاهی به کشورهای حاشیه خلیج فارس پی خواهیم برد که هنوز انتخابات و از همه مهمتر زنان حق دادن رأی و گرفتن گواهینامه رانندگی ندارند.

وی در پایان گفت: برخی خواص مردود که با رفتار خود از قطار انقلاب پیاده شده، هر از چندگاهی با سخنان نسنجیده آب در آسیاب دشمن ریخته و خوراک تبلیغات مسموم رسانه های ضد انقلاب علیه نظام اسلامی و ارزشهای انقلابی را فراهم می سازند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha