یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
قرآن کریم

حوزه/ امام جمعه شهرک گلستان شیراز خواستار تشکیل شورای قرآنی در بخش خواهران و برادران شمال غرب شیراز شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، حجت الاسلام محسن روحانی در جلسه با جمعی از خواهران بسیجی  فعال در حوزه های فرهنگی و مربیان قرآن که در شهرک گلستان برگزار شد، با اشاره به توصیه های امام خمینی(ره) مبنی بر حفظ و اتحاد و یکپارچگی مردم و مسئولان،  اظهار کرد: کلاس های قرآنی و فعالیت های فرهنگی باید منسجم و به صورت شورایی برگزار شود.

وی در ادامه با تصریح اینکه شورای قرآنی در بخش خواهران و برادران  شمال غرب شیراز تشکیل شود، اضافه کرد: هر فردی می خواهد مدیر، مداح و معلم باشد باید در زمینه علمی توانمند باشد تا بتواند افراد را جذب کلاس ها و آموزش ها کند.

امام جمعه شهرک های غرب شیراز همچنین در خصوص قرائت و ختم قرآن کریم، خاطرنشان کرد: ختم قرآن لازم است اما کافی نیست؛ شرکت کنندگان در کلاس قرآن باید تربیت شوند و آموزه های قرآن در عمل و رفتار آنان مشاهده شود.

حجت الاسلام روحانی، برگزاری کلاس های مذهبی را مورد توجه قرار داد و مطرح کرد: کلاس های مذهبی آسیب شناسی شوند و نتیجه هر کلاس نیز باید آگاهی و تغییر در رفتار شرکت کنندگان باشد.

در ابتدای این جلسه تعدادی از خواهران که از شهرک گلستان، قصرقمشه و شهرک حافظ حضور داشتند، نظرات خود را  در خصوص مسائل فرهنگی و بسیج و آموزش مسائل دینی بیان کردند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha