جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 937791
۱۸ دی ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۸
طاهری

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر در نشست مجمع مشورتی تبلیغ استان، از تدوین اطلس تبلیغی خبر داد.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، مجمع مشورتی تبلیغ استان بوشهر با حضور جمعی از مبلغین دغدغه‌مند و توانمند عرصه تبلیغ استان، در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر برگزار شد.

حجت‌الاسلام محمدرضا طاهری مشارکت در سیاستگذاری و برنامه‌ریزی برای دستیابی به اهداف بلند انقلاب اسلامی و تحقق منویات مقام معظم رهبری در عرصه تبلیغ را از اهداف برگزاری این جلسه عنوان کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر افزود: اگر بخواهیم در اتمام دوره مدیریتی در مقام ارزیابی کارنامه خود رضایت الهی را کسب کنیم، از همین ابتدای کار باید برنامه‌هایی هوشمندانه با در نظر گرفتن اقتضائات زیست‌بوم فرهنگی و تبلیغی در مناطق مختلف استان و شهرستان‌ها تدوین، برنامه‌ریزی و اجرا کنیم.

وی امیدواری کرد که اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر به مرکزی برای برنامه‌ریزی، سیاست‌گذاری، پی‌گیری، مطالبه‌گری و تلاش در راستای اجرای منویات رهبر معظم انقلاب تبدیل شود.

حجت‌الاسلام طاهری با اشاره به ظرفیت تبلیغی استان به ویژه ظرفیت ائمه جمعه که شناخت کامل‌تری نسبت به زیست بوم فرهنگی هر شهرستان دارند، اظهار داشت: با تدوین اطلس تبلیغی، ظرفیت‌ها و آسیب‌های اجتماعی -  فرهنگی و سوابق تبلیغی هر نقطه‌ی هدف در سامانه‌ای ثبت خواهد شد و خروجی آن در اختیار نهادهای دینی و مبلغین قرار خواهد گرفت.

حجت‌الاسلام مصلح، امام جمعه برازجان هم تشکیل شورای فرهنگی - تبلیغی مساجد با محوریت امام جماعت، فراگیر شدن نهضت همگانی آموزش، حفظ، تدبر و تفسیر قرآن کریم، تقویت پیوند سازمان تبلیغات و مدارس علمیه استان و توانمندسازی مبلغین از حیث علمی، مدیریتی، مهارتی و ارتباط مؤثر با مخاطب و نسل جوان را از مهمترین راه‌های بهینه‌سازی تبلیغ عنوان کرد.

به روز بودن، ارتباط مستمر با مردم، استفاده از ظرفیت مردم در امور تبلیغی، پیوند مستمر حوزه با مدارس و دانشگاه‌ها، چاره‌جویی برای وضعیت معیشتی مبلغین، انجام کار تشکیلاتی فرهنگی و تبلیغی، توجه به جوانان و نوجوانان، فعال بودن مساجد و محافل با محوریت امام محله که تمام کارکردهای مسجد را فعال کرده و مسجد را به عنوان مسجد طراز انقلاب معرفی کند، از دیگر محورهایی بود که در این نشست صمیمانه و کارشناسی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha